PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
64
Numer
4 t.1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4 t.1
artykuł:
Wiedza żywieniowa rodziców a spożycie mleka i produktów mlecznych przez dzieci w wieku przedszkolnym
(
Harton A.
,
Gizynska A.
,
Myszkowska-Ryciak J.
)
artykuł:
Wartość dla klienta jako determinanta lojalności na rynku pasażerskich usług lotniczych
(
Iwinska-Knop K.
,
Szymczak A.
)
artykuł:
Targowisko jako miejsce zakupów nieszkańców dużych miast w Polsce
(
Sojkin B.
,
Michalak S.
)
artykuł:
Prosumpcja jako forma aktywności konsumentów na rynku dóbr i usług
(
Murawska A.
,
Dlugosz H.
)
artykuł:
Poziom życia mieszkańców miasta Poznania na tle innych podregionów w Polsce w 2015 roku
(
Matuszak L.
)
artykuł:
Postrzeganie żywności prozdrowotnej przez osoby starsze w świetle badań
(
Jedrusek-Golinska A.
,
Szymandera-Buszka K.
,
Waszkowiak K.
,
Piecewicz M.
)
artykuł:
Partycypacja pacjenta w procesie leczenia a zaufanie do lekarzy
(
Krot K.
)
artykuł:
Membership in the brand community - personal, social and symbolic conditions
(
Skorek M.
)
artykuł:
Marketingowa wartość odpadów komunalnych. Garbologia
(
Sztangret I.
,
Matysiewicz J.
)
artykuł:
Libertariański paternalizm, zielony marketing i neuronauka jako filary zrównoważonego rozwoju
(
Marek E. M.
,
Jerzyk E.
)
artykuł:
Kreowanie wartości dla klientów kin w Polsce
(
Wolny R.
)
artykuł:
Konkurencyjność kolejowych przewozów pasażerskich w świetle zachowań komunikacyjnych Polaków
(
Rosa G.
)
artykuł:
Knowledge from customers. Definition and research areas
(
Tomczyk P.
)
artykuł:
Internet jako platforma zaangażowania konsumenta w rozwój nowych produktów
(
Zajkowska M.
)
artykuł:
Factors motivating customers from Poland, Lithuania and Latvia to shop online - a comparative analysis
(
Glinska E.
,
Ryciuk U.
)
artykuł:
Consumption cocooning in consumer behaviour of Polish seniors (Report from own research)
(
Zalega T.
)
artykuł:
Consumers' perception of risks to the development of sustainable consumption
(
Gorynska-Goldmann E.
,
Poloreczki Z.
)
artykuł:
Bariery zakupu produktów farmaceutycznych przez Internet
(
Lapinska J.
,
Kadzielawski G.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.