PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Central European Journal of Sport Sciences and Medicine
Rocznik
2020
Tom
32
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Anthropometric and motor performance characteristics of male soccer players in public universities
(
Mensah T. K.
,
Moses M. O.
,
Domfeh C.
)
artykuł:
Tokyo 2020. Olimpic and Paralympic qualificatins obtained by students, graduates and employees of the University of Szczecin
(
Eider J.
)
artykuł:
Supportiveness of university physical environment on undergraduate students’ participation in leisure-time physical activity in south-west Nigeria
(
Ajibua M. A.
,
Onanuga O. A.
)
artykuł:
The origins of the Special Olympics Movement in Poland in the 20th century
(
Pilecka D.
,
Jurek T.
)
artykuł:
The influence of muscle soreness on the speed of performing a motor reaction speed task in football goalkeepers during a training camp
(
Muracki J.
)
artykuł:
Occurrence and degree of iliopsoas muscle contracture in regular male squash players
(
Trybulec B.
,
Liput G.
,
Barlowska-Trybulec M.
)
artykuł:
Online coach development and certification programs in sports: are they possible?
(
Papageorgiou K. G.
)
artykuł:
Selected determinants of the frequency of consuming particular food product groups among regional-level football referees
(
Gacek M.
,
Kosiba G.
,
Wojtowicz A.
)
artykuł:
Nutritional profile and oxidative stress in adolescent soccer players
(
Guissoni F. M.
,
Deminice R.
,
Ovidio P. P.
,
Martinez E. Z.
,
Mialich M. S.
,
Jordao A. A.
)
artykuł:
The handball goalkeeper – characteristics of the position, play, techniques, training
(
Struzik A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.