PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
21
Numer
10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10
artykuł:
Dobre, bo (nie) polskie? O uwarunkowaniach i konsekwencjach etnocentryzmu konsumenckiego
(
Maison D.
,
Baran T.
)
artykuł:
Ocena rozwiązań ekologistyki przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi
(
Kowalski A.
,
Zajdel M.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
)
artykuł:
Inwestycje drogowe jako kluczowa determinanta rozwoju regionalnego
(
Rudnicki T.
)
artykuł:
Targi rynku nieruchomości handlowych jako miejsc budowy lojalności relacyjnej
(
Siemieniako D.
,
Gebarowski M.
)
artykuł:
Tożsamość regionalna i lokalna w perspektywie przemian europejskich
(
Nowakowska L.
)
artykuł:
Determinanty prowadzenia badań marketingowych przez przedsiębiorstwa regionu kujawsko-pomorskiego na tle innych regionów Polski
(
Schulz M.
)
artykuł:
Rola zasobów relacyjnych w budowaniu konkurencyjności regionu w zapisach strategii rozwoju województw 2020
(
Rudolf W.
)
artykuł:
Wielkość nakładów inwestycyjnych służących ochronie środowiska i ich rola w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich
(
Wielewska I.
)
artykuł:
Rozwój polskich regionów w okresie poakcesyjnym
(
Adamczyk-Lojewska G.
)
artykuł:
Rola niepublicznych uczelni wyższych w kształtowaniu rozwoju i konkurencyjności regionu
(
Janczyk-Strzala E.
)
artykuł:
Działalność inwestycyjna na rzecz ochrony środowiska pierwszym krokiem ku ekoinnowacyjności regionu
(
Mazur-Wierzbicka E.
)
artykuł:
Czynniki kształtujące konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w województwie małopolskim
(
Zuzek D. K.
)
artykuł:
Wybrane aspekty wdrażania marketingowego zarządzania w przedsiębiorstwach regionu kujawsko-pomorskiego na tle wybranych regionów Polski
(
Andruszkiewicz K.
)
artykuł:
Determinanty podnoszenia konkurencyjności regionu i kreowania jego wizerunku
(
Ciechomski W.
)
artykuł:
Przesłanie miasta jako element kształtowania tożsamości i wizerunku
(
Posadzinska I.
,
Drewniak R.
)
artykuł:
Wpływ środków pomocowych Unii Europejskiej na tworzenie gospodarstw młodych rolników
(
Kielbasa B.
,
Bogusz M.
)
artykuł:
Wymiary nowych mediów a reinterpretacja pojęcia konsumenta w teoriach marketingowych
(
Wieczerzycki M.
)
artykuł:
Skłonność konsumentów do płacenia wyższej ceny za innowacyjne produkty żywnościowe w kontekście metodologii WTP
(
Sajdakowska M.
,
Gutkowska K.
,
Zakowska-Biemans S.
)
artykuł:
Rola komunikacji w unikaniu błędów menedżerskich
(
Smiatacz K.
,
Michalska A.
,
Samek K.
)
artykuł:
Konkurencyjność wybranych gmin nadmorskich Pomorza Środkowego
(
Sciana W.
)
artykuł:
Cele działalności, przeszkody oraz konkurencyjność innowacji w opinii przedsiębiorstw przemysłowych w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2010-2012
(
Gieranczyk W.
,
Kordowska A.
)
artykuł:
Voucher badawczy jako przykład wykorzystania funduszy UE na rzecz wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw województwa kujawsko-pomorskiego
(
Szostek D. J.
)
artykuł:
Marka regionu jako akcelerator jego konkurencyjności i rozwoju
(
Andruszkiewicz K.
)
artykuł:
Marketing miast - idea „Floating Garden” w promocji Szczecina
(
Ertmanska K.
)
artykuł:
Marketingowe aspekty konkurencyjności wiejskich jednostek terytorialnych (w warunkach integracji z Unią Europejską)
(
Zrobek J.
)
artykuł:
Marketing terytorialny na przykładzie miasta Bydgoszczy ze szczególnym uwzględnieniem atrakcyjności turystycznej i form promocji miasta
(
Koreleska E.
,
Owczarz A.
)
artykuł:
Ocena zasobów regionu metodą refleksji strategicznej
(
Rawski M.
)
artykuł:
Wzmocnienie roli Agencji Nieruchomości Rolnych w rozwoju regionalnym
(
Mickiewicz P.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.