PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
05
Czasopismo
Turystyka i Rekreacja. Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Wydawca
-
Rocznik
2009
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
05
artykuł:
Zróżnicowanie przestrzenne krajowych destynacji turystycznych młodzieży na przykładzie turystyki młodzieży licealnej Śląska i Słupska
(
Parzych K.
)
artykuł:
Szanse rozwoju turystyki kulinarnej w dobie postępującej dyfuzji przestrzennej składników żywności i potraw
(
Dominik P.
)
artykuł:
Prevalence of tourism among Warsaw school teachers
(
Tyburcy M.
,
Gajewski A. K.
,
Biernat E.
)
artykuł:
Preferencje konsumentów produktów turystycznych wzbogaconych elementami kultury fizycznej - w świetle badań opinii krakowskich studentów
(
Szczechowicz B.
)
artykuł:
Potrzeby, możliwości i bariery spędzania czasu wolnego nad Wisłą w Warszawie w opinii aktualnych użytkowników, z uwzględnieniem wieku badanych
(
Andruszkiewicz A.
)
artykuł:
Model rozwoju usług agroturystycznych na obszarach o niższym walorach środowiska przyrodniczego województwa kujawsko-pomorskiego
(
Cichowska J. B.
)
artykuł:
Koncepcja badań preferencji społeczeństwa warszawskiego w wyborze miejsca i form wypoczynku w leśnej przestrzeni rekreacyjnej miasta
(
Kieszek A.
)
artykuł:
Joga jako odpowiednia dla każdego forma ćwiczen ruchowych
(
Grabara M.
)
artykuł:
Czynniki wspomagające i hamujące rozwój agroturystyki z punktu widzenia rolnika-usługodawcy (na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego)
(
Cichowska J. B.
)
artykuł:
Atrakcyjność rekreacyjno-turystyczna polskich parków narodowych. Część II. Atrakcyjność dla różnych rodzajów turystów i ze względu na różne walory
(
Muszynska-Kurnik M.
,
Gajewski A. K.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.