PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
64
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Struktura zachowań prosumpcyjnych a wykształcenie nabywców
(
Baruk A. I.
)
artykuł:
Rozmieszczenie funkcji marketingowej w strukturze organizacji wielopodmiotowej - dylematy lokalizacyjne
(
Sobotkiewicz D.
,
Danielak W.
)
artykuł:
Regional conditions of innovativeness of enterprises on the example of the Silesian Voivodeship
(
Kaminska A.
)
artykuł:
Preferencje młodych konsumentów wobec kaw dostępnych na polskim rynku
(
Kozlowska P.
,
Guzek D.
,
Glabska D.
)
artykuł:
Offer formation by foreign entities in the service sector in Poland. Between standardisation and adaptation
(
Nowacki R.
)
artykuł:
Miejsca zakupu żywności polskich konsumentów
(
Maciejewski G.
)
artykuł:
Kreowanie sieciowego produktu turystycznego w działalności organizacji turystycznych województwa kujawsko-pomorskiego
(
Polgert A.
,
Lubowiecki-Vikuk A.
)
artykuł:
Influence of brand awareness on sensory perception of fruit juices
(
Babicz-Zielinska E.
,
Pronobis A.
)
artykuł:
Grupa społeczno-ekonomiczna a poziom życia w Polsce
(
Turczak A.
)
artykuł:
Determinants influencing young Polish consumers' purchases of private labels products
(
Garczarek-Bak U.
)
artykuł:
Cultural differences and barriers in communication and functioning of an international organisation
(
Fandrejewska A.
,
Wasilik K.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.