PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
24
Numer
04
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
04
artykuł:
Wpływ promocji w grach komputerowych na zwyczaje żywieniowe jej odbiorców
(
Hofman-Kohlmeyer M.
)
artykuł:
Wpływ narodowego systemu innowacji na rozwój innowacyjności MŚP w Polsce
(
Okrzesik O.
)
artykuł:
Trysumer i prosument. Nowe zachowania konsumenta niepełnosprawnego
(
Maciaszczyk M.
)
artykuł:
Praca zawodowa jako źródło występowania czynników stresogennych
(
Misiak-Kwit S.
)
artykuł:
Pozytywny klimat w organizacji czynnikiem determinującym poczucie satysfakcji z pracy
(
Krawczuk-Antoniuk O.
,
Wziatek-Stasko A.
)
artykuł:
Pomiar satysfakcji z pracy - teoria i wyniki badań
(
Skowron Ł.
,
Sak-Skowron M.
)
artykuł:
Determinanty konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce na przykładzie województwa śląskiego
(
Dudzik-Lewicka I.
)
artykuł:
Czynniki społeczno-kulturowe jako determinanty zachowań rynkowych młodych konsumentów
(
Kowalska M.
)
artykuł:
Bez E300 czy z racemusem? Marketing produktów spożywczych z perspektywy reguł wpływu społecznego
(
Grzyb T.
,
Dolinski D.
,
Trojanowski J.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.