PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2011
Tom
18
Numer
10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10
artykuł:
Klasyfikacja typów zachowań ludzi młodych na rynku usług bankowych z zastosowaniem wielowymiarowych metod analizy danych
(
Adamczyk G.
,
Aniola P.
)
artykuł:
Wykorzystanie tzw. zwykłych ludzi i znanych postaci w kreacji reklamowej a efekty komunikacyjne reklamy
(
Wozniczka J.
)
artykuł:
Wspomaganie tworzenia wartości i innowacji strategicznymi relacjami
(
Baruk J.
)
artykuł:
Marketing dla rynków o najniższych dochodach - część I. Potencjał i innowacyjność rynków o niskich dochodach
(
Koniorczyk G.
)
artykuł:
Badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem kompozycyjnej metody badań MDPREF
(
Szymanska A. I.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.