PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2016
Tom
62
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Społeczność marki jako przykład innowacji marketingowych
(
Dryl T.
)
artykuł:
Skłonność polskich konsumentów do angażowania się w konsumowanie bez posiadania (non-ownership consumption) - próba oceny
(
Burgiel A.
)
artykuł:
Rozwój organizacji pozarządowych jako czynnik ryzyka reputacyjnego
(
Dabrowski T. J.
)
artykuł:
Rodziny opiekujące się dziećmi z niepełnosprawnością na rynku usług
(
Janos-Kreslo M.
,
Slaby T.
)
artykuł:
Procesy konsumpcji - nowe tendencje i formy
(
Stys A.
,
Stys S.
)
artykuł:
Postrzeganie designu w opinii pokolenia Y uczelni ekonomicznych
(
Dziadkiewicz A.
)
artykuł:
Nabywanie i użytkownie produktów technologicznych przez konsumentów 50plus na przykładzie telefonów komórkowych - wyniki badań w Polsce
(
Badowska S.
,
Rogala A.
)
artykuł:
Marketing doświadczeń w instytucjach teatralnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi
(
Krawiec W.
,
Szymanska K.
)
artykuł:
Handel internetowy - implikacje dla logistyki
(
Antonowicz M.
)
artykuł:
Geolokalizacja jako nowe wyzwanie dla podmiotów handlu detalicznego w Polsce
(
Reformat B.
)
artykuł:
Badania sondażowe opinii w procesie identyfikowania pracoholizmu w organizacji
(
Szostek D.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.