PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2016
Tom
62
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Misja konsumenta we współczesnym świecie
(
Malysa-Kaleta A.
)
artykuł:
Marketing innovations and modernisation of value for customer in the market of high technology products
(
Wiechoczek J.
)
artykuł:
Conversion of customer experience and its impact on brand community - the thermomix analytical model
(
Skorek M.
)
artykuł:
Analiza komercjalizacji wyników badań naukowych, wsparcia przedsiębiorczości akademickiej oraz prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe w Polsce - wybrane aspekty
(
Piotrowska-Piatek A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.