PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Acta Palaeobotanica
Rocznik
2017
Tom
57
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Three millennia of vegetation and environmental dynamics in the Lagunas de Mojanda region, northern Ecuador
(
Villota A.
,
Behling H.
,
Leon-Yanez S.
)
artykuł:
Pollen morphology of extant Winteraceae: a study allowing SEM-based affiliation of its fossil representatives
(
Grimsson F.
,
Xafis A.
,
Neumann F. H.
,
Zetter R.
)
artykuł:
Characterization and ecological significance of a seed bank from the Upper Pennsylvanian Wise Formation, southwest Virginia
(
Yehnjong P. S.
,
Zavada M. S.
,
Liu C.
)
artykuł:
On the nomenclature of fossil Aspleniopteris, Carpinicarpus, Comptonia, Comptoniphyllum and Dryandrophyllum (Myricaceae)
(
Doweld A. B.
)
artykuł:
The type specimen of Nilssoniopteris solitaria (Phillips 1829) (Bennettitales)
(
Pott C.
,
Van Konijnenburg-Van Cittert J. H. A.
)
artykuł:
The early Miocene flora of Guvem (Central Anatolia, Turkey): a window into early Neogene vegetation and environments in the Eastern Mediterranean
(
Denk T.
,
Guner T. H.
,
Kvacek Z.
,
Bouchal J. M.
)
artykuł:
Book review
(
Halamski A. T.
)
artykuł:
Revision of Fedekurtzia (pteridosperm) and allied fronds from the Carboniferous of Gondwana
(
Coturel E. P.
,
Cesari S. N.
)
artykuł:
Plant remains from the Middle-Late Jurassic Daohugou site of the Yanliao Biota in Inner Mongolia, China
(
Pott C.
,
Jiang B.
)
artykuł:
Comparative palynology of Macrotermes sp. mounds and Vespula vulgaris nests on the University of Lagos campus, Akoka: preliminary study
(
Adebayo M. B.
,
Adeonipekun P. A.
,
Adeleya M. A.
,
Kemabonta K. A.
)
artykuł:
New names of Typha of Northern Eurasia (Typhaceae)
(
Doweld A. B.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.