PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Studia Ekonomiczne i Regionalne
Rocznik
2011
Tom
04
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Wykorzystanie rachunkowości w podejmowaniu decyzji o partnerstwie publiczno-prywatnym
(
Garstka M.
)
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki jako szansa rozwoju regionów
(
Ertmanska K.
)
artykuł:
Zastosowanie systemów geoinformacyjnych (GIS) w marketingu terytorialnym
(
Cupial B. B.
)
artykuł:
Marketing miast szczególnych
(
Folga R.
)
artykuł:
Istota i etapy rozwoju marketingu terytorialnego
(
Kaminski J.
)
artykuł:
Education and regional development - the case of Greece
(
Hyz A.
)
artykuł:
Postawa obywatelska a model funkcjonowania gminy
(
Smarzewska A.
)
artykuł:
Zróżnicowanie interpretacyjne marketingu terytorialnego i jego wpływ na poziom realizacji celów marketingowych
(
Ciarczynska A.
)
artykuł:
Informacja turystyczna jako narzędzie rozwoju rynku turystycznego i podstawa marketingu miasta
(
Adamowicz M.
)
artykuł:
Strony internetowe jako narzędzie marketingu promocyjnego gmin województwa lubelskiego
(
Przybylska A.
)
artykuł:
Informacja i promocja w rozwoju gospodarstw agroturystycznych
(
Jalinik M.
,
Snarski S. J.
)
artykuł:
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych
(
Branka S.
)
artykuł:
Convention bureau jako podmiot odpowiedzialny za promocję turystyki biznesowej i kongresowej
(
Borzyszkowski J.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.