PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2013
Tom
20
Numer
01
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
01
artykuł:
Zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw a strategie produktowe
(
Taranko T.
)
artykuł:
Zarządzanie wartością klienta na rynku instytucjonalnym. Koncepcja i bariery jej stosowania w sektorze MSP
(
Dabrowski T. J.
)
artykuł:
Programy lojalnościowe. Obecna wiedza i sugerowane kierunki przyszłych badań
(
Sawicki J.
)
artykuł:
Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
(
Mazurek-Lopacinska K.
,
Sobocinska M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.