PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2012
Tom
19
Numer
07
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
07
artykuł:
Drukowane katalogi - charakterystyczne cechy oraz przyczyny popularności w działaniach marketingowych przedsiębiorstw
(
Hernik J.
)
artykuł:
Wykorzystanie teorii sieci społecznych do analizy współpracy i przywództwa w regionie turystycznym
(
Czernek K.
)
artykuł:
Plebiscyt "Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu na Mazowszu"
(
Sliwka A.
)
artykuł:
"Fanatycy" i "indolenci" - co różnicuje postawy i zachowania nabywców zaawansowanej elektroniki użytkowej
(
Kall J.
)
artykuł:
Ocena możliwości zwiększania efektywności marketingu metodą refleksji strategicznej
(
Rawski M.
)
artykuł:
Determinanty współpracy uczelni ze sferą biznesu
(
Bryla P.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.