PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2011
Tom
18
Numer
06
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
06
artykuł:
Zgodność obrazu siebie i wizerunku konsumenta - wartość predykcyjna różnych metod pomiaru kongruencji
(
Gorbaniuk O.
,
Stachon-Wojcik M.
)
artykuł:
Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie euro - z doświadczeń Słowacji
(
Zbikowska A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.