PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
22
Numer
12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
12
artykuł:
Funkcje i dysfunkcje marketingu - cz.2
(
Kaminski J.
)
artykuł:
Proces zarządzania wiedzą w klastrach - kluczowe uwarunkowania
(
Kurowska-Pysz J.
)
artykuł:
Transfer wizerunku w sponsoringu sportowym
(
Matczynski R.
)
artykuł:
Strategie konkurencji przedsiębiorstw na przykładzie sektora rolno-spożywczego z województwa wielkopolskiego
(
Budzynska-Biernat A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.