PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2009
Tom
16
Numer
11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
11
artykuł:
Obraz kobiety i mężczyzny w polskiej reklamie
(
Maison D.
,
Rudzinska J.
)
artykuł:
Wpływ liczby i rodzaju modyfikacji oryginalnych nazw marek na ich błędne rozpoznawanie
(
Gorbaniuk O.
,
Sawicka E.
)
artykuł:
Ograniczenia konkurencyjne a marketing
(
Wrzosek W.
)
artykuł:
Informacyjność opakowań produktów częstego zakupu w opinii konsumentów
(
Lisinska-Kusnierz M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.