PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
22
Numer
10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10
artykuł:
Znaczenie prestiżowych inwestycji dla wizerunku i rangi miasta na przykładzie Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu
(
Szulce H.
,
Januszewski F.
)
artykuł:
Zmiany w strukturze użytkowania gruntów rolnych w Polsce w latach 2010-2014
(
Soczewka I.
,
Mironczuk A.
,
Nieweglowski M.
)
artykuł:
Zarządzanie przestrzenią
(
Mickiewicz P.
,
Rudnicki T.
)
artykuł:
Wdrażanie programu "Owoce i warzywa w szkole” jako element profilaktyki zdrowotnej w Polsce
(
Pietrkiewicz K.
,
Zajdel M.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
)
artykuł:
Wartości moralne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
(
Zgoda Z.
,
Nowakowska L.
,
Nowakowska A.
)
artykuł:
Satysfakcja interesariuszy w procesie rozwoju organizacji
(
Smiatacz K.
,
Pawlowska B.
,
Witkowska J.
)
artykuł:
Rozwój rynku żywca wieprzowego w Chinach
(
Szymanska E. J.
)
artykuł:
Reklama kontrowersyjna i ocena jej skuteczności w opinii klientów
(
Niezurawski L.
,
Sobkow C.
)
artykuł:
Przemysł kreatywny a konkurencyjność regionu
(
Dziadkiewicz A.
,
Niezurawska J.
)
artykuł:
Postawy nabywców wobec produktów markowych - weryfikacja empiryczna
(
Plucinska W.
,
Polubinska M.
)
artykuł:
Metropolie jako przestrzeń rozwoju społecznego, kulturalnego i ekonomicznego we współczesnym świecie
(
Bierzynska-Sudol M.
,
Szymborski W.
)
artykuł:
Kreowanie marki regionu - możliwości i wyzwania
(
Daszkiewicz M.
)
artykuł:
Konsumpcja żywności w Polsce w warunkach deflacji
(
Swietlik K.
)
artykuł:
Konsument podlegający akulturacji - próba typologii
(
Stolecka-Makowska A.
)
artykuł:
Inwestycje i innowacje ekologiczne jako filary budowania zrównoważonego rozwoju regionów na przykładzie województwa łódzkiego
(
Charzynska M.
)
artykuł:
Działania crowdsourcingowe jako innowacyjna metoda wykorzystania wiedzy tłumu
(
Grabowska M.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.