PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
1999
Tom
06
Numer
01
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
01
artykuł:
Reklama samego siebie w kampanii politycznej – wybory samorządowe ‘98
(
Mandal E.
)
artykuł:
Postać w reklamie
(
Tabaczewska E.
,
Bialowas P.
)
artykuł:
Realia polskiego rynku. Konsument wobec zmian systemowych w Polsce
(
Kedzior Z.
)
artykuł:
Mechanizmy psychologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich
(
Inglik-Dziag D.
)
artykuł:
Jak skonstruować dobrą reklamę?
(
Kleczek R.
)
artykuł:
Marketing usług profesjonalnych
(
Drapinska A.
)
artykuł:
Najbardziej znane i podziwiane firmy świata
(
Golawska M.
)
artykuł:
Marketing w praktyce. Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów
(
Berbeka J.
)
artykuł:
Marketing idei
(
Seneszyn J.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.