PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
22
Numer
09
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
09
artykuł:
Nowe strategie konkurencji przedsiębiorstwa versus tradycyjne strategie konkurencji
(
Lubomska-Kalisz J.
)
artykuł:
Lojalność relacyjna w zarządzaniu związkami z kluczowymi klientami na przykładzie branży nieruchomości handlowych
(
Siemieniako D.
)
artykuł:
Strategiczne zarządzanie małym przedsiębiorstwem
(
Kaleta A.
)
artykuł:
Proces współkreowania wartości dla klienta w perspektywie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Bartkowiak P.
)
artykuł:
O podstawach wyboru strategii w sektorze usług
(
Prymon M.
)
artykuł:
Wewnętrzne bariery implementacji strategii w różnych sektorach
(
Radomska J.
)
artykuł:
Tendencje rozwojowe zarządzania strategicznego w świetle badań bibliometrycznych
(
Matyjas Z.
)
artykuł:
Zasobowe i branżowe uwarunkowania wyników polskich małych i średnich przedsiębiorstw
(
Ciszewska-Mlinaric M.
,
Obloj K.
,
Wasowska A.
)
artykuł:
Rutyna relacyjna w świetle podejścia ewolucyjnego i relacyjnego
(
Stanczyk-Hugiet E.
)
artykuł:
Znaczenie zarządzania relacjami w fundraisingu organizacji non-profit
(
Prymon-Rys E.
)
artykuł:
Znaczenie błędów koncepcyjnych dla wdrożenia strategii w polskich firmach - studia empiryczne liderów biznesu
(
Ignacy J.
)
artykuł:
Metody badania i identyfikacji liderów opinii
(
Sobieszek K.
)
artykuł:
Produkcja małoseryjna a efekt skali w zaopatrzeniu surowcowym - system ekspercki jako strategiczny zasób wiedzy w elastycznej organizacji
(
Nogalski B.
,
Niewiadomski P.
)
artykuł:
Wybory strategiczne w warunkach niepewności
(
Urbanowska-Sojkin E.
)
artykuł:
Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach
(
Zieba M.
)
artykuł:
Identyfikacja zdarzeń niepożądanych w szpitalu - podstawą zarządzania strategicznego w zakresie monitorowania jakości świadczeń i bezpieczeństwa pacjenta
(
Staszewska A.
,
Marczewska S.
,
Marczak M.
)
artykuł:
Zarządzanie projektami kreatywnymi
(
Kozarkiewicz A.
)
artykuł:
Dostosowywanie przedsiębiorstwa i otoczenia w warunkach transformacji instytucjonalnej
(
Dziubinska A.
)
artykuł:
Ryzyko współpracy w łańcuchu transferu technologii dla firm MSP
(
Staniec I.
)
artykuł:
Problem zatrzymywania wartości przez MSP - studium przypadku działalności podwykonawczej
(
Najda-Janoszka M.
)
artykuł:
Upowszechnienie orientacji strategicznej przedsiębiorstw w literaturze przedmiotu
(
Weinert A.
)
artykuł:
Przejawy adaptacji strategicznej polskich grup kapitałowych do kryzysu 2007-2013 - refleksje z badań
(
Lesniak-Lebkowska G.
,
Sopinska A.
)
artykuł:
Współpraca kluczowych osób odpowiedzialnych za realizację strategii w obszarze wykorzystania metod i narzędzi wspomagających wdrażanie strategii
(
Soloducho-Pelc L.
)
artykuł:
"Sustainability" jako strategiczny wybór przedsiębiorstwa
(
Witek-Crabb A.
)
artykuł:
Asymetria rozkładu władzy w łańcuchach dostaw
(
Lupicka A.
)
artykuł:
Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych - cz.2
(
Szromnik A.
)
artykuł:
Dylematy zarządzania ryzykiem reputacyjnym organizacji
(
Krzakiewicz K.
)
artykuł:
Budowa marki klastra - współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrem
(
Bembenek B.
)
artykuł:
Rozwiązania usprawniające proces wdrażania strategii w przedsiębiorstwach - wyniki badań
(
Wolczek P.
)
artykuł:
Kształtowanie kanonu wartości przedsiębiorstwa jako reakcja na niepewność otoczenia
(
Zak K.
)
artykuł:
Niepewność jako architekt kontekstu podejmowania decyzji menedżerskich
(
Grzesik K.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.