PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2012
Tom
19
Numer
09
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
09
artykuł:
Porównanie dochodowych metod wyceny wartości marki - model grupy Interbrand versus model grupy Millward Brown
(
Bak A.
,
Robak M.
)
artykuł:
Nowe role konsumentów
(
Wechta P.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.