PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
21
Numer
04
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
04
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki na zglobalizowanym rynku - czynniki i procesy kształtowania (cz.1)
(
Szromnik A.
,
Wolanin-Jarosz E.
)
artykuł:
Wykorzystanie erotyzmu jako nośnika wartości marketingowej w świetle modelu AIDA (CS)
(
Michalczyk L.
)
artykuł:
Zwyczaje zakupowe młodych Europejczyków - wybór sklepu i jego determinanty
(
Bartosik-Purgat M.
)
artykuł:
Crowdsourcing - czynniki motywujące tłum do dzialania
(
Krawiec W.
)
artykuł:
Innowacje marketingowe na przykładzie marki Absolut
(
Wisniewska M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.