PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
22
Numer
08
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
08
artykuł:
Zachowania nabywcze Słowaków na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
(
Kolny B.
)
artykuł:
Wykorzystanie co-brandingu w komunikacji marketingowej marek własnych detalistów
(
Spyra Z.
)
artykuł:
Społecznie odpowiedzialne przedsiębiorstwa handlowe w ocenie przedstawicieli samorządów terytorialnych
(
Stefanska M.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa usługowego
(
Michalski E.
)
artykuł:
Postawy konsumentów wobec działań z zakresu marketingu społecznościowego marek odzieżowych w mediach społecznościowych
(
Ankiel M.
,
Stachowiak M.
)
artykuł:
Gospodarstwa domowe na rynku usług gastronomicznych w Polsce - tendencje i prognozy
(
Stolarska A.
)
artykuł:
Ekspansja technologii mobilnych - w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji
(
Frackiewicz E.
)
artykuł:
Budowanie wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Studium przypadku
(
Tarczydlo B.
)
artykuł:
Aktywność uczelni w obszarze kształcenia przez całe życie - działania na rzecz edukacji permanentnej na przykładzie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
(
Wrona S.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.