PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Institute of Sociology, National Academy of Sciences of Ukraine; http://www.i-soc.kiev.ua
Czasopismo
Sotsiolohiia: teoriia, metody, marketyng (Sociology: Theory, Methods, Marketing)
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
TYPOLOGY OF PHENOMENOLOGICAL SOCIOLOGY CONCEPTUAL APPARATUS (PART 3) (Typolohiia katehorialno-poniattievoho aparatu fenomenolohichnoi sotsiolohii)
(
Shulga O.
), s. 56-66
artykuł:
CULTURAL SOCIOLOGY: 'STRONG PROGRAM' IN THE STUDY OF SOCIAL LIFE MEANING (Kulturna sotsiolohiia: 'sylna prohrama' doslidzhen' smysliv sotsialnoho zhyttia)
(
Skokova L.
,
Tancher V.
), s. 19-42
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.