PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Czasopismo
Homo Ludens
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
1(3)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(3)
artykuł:
Sylwetka naukowa profesor Izabeli Prokop
(
Surdyk A.
), s. 9-17
artykuł:
Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej
(
Duszyński H.
), s. 31-41
artykuł:
Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej
(
Górska-Wolniewicz W.
), s. 43-52
artykuł:
Stereotypy i egzotyka - gry jako aktywność bezproduktywna w komunikacji międzykulturowej (na przykładach współczesnego polskiego japonizmu)
(
Jabłoński A.
), s. 53-62
artykuł:
Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom
(
Łączyński M.
), s. 71-79
artykuł:
HUMAN COMPUTATION - HOW PEOPLE SOLVE DIFFICULT AI PROBLEMS (HAVING FUN DOING IT)
(
Łupkowki P.
), s. 81-93
artykuł:
Gry wideo i kultura autentyczności
(
Majkowski T. Z.
), s. 95-102
artykuł:
Alternate Reality Games - gry rzeczywistości alternatywnej - zjawisko graniczne
(
Mochocka A.
), s. 117-138
artykuł:
Polityzacja gier wideo. Ewolucja od niezobowiązujacej rozrywki do zideologizowanego medium
(
Olszewski P.
), s. 167-180
artykuł:
Konwencja heroic fantasy w grach fabularnych
(
Smejlis T.
), s. 181-197
artykuł:
Aktywność towarzystw naukowych w internecie na przykladzie PTBG. Podsumowanie siedmiu lat bytności towarzystwa w sieci
(
Surdyk A.
), s. 199-214
artykuł:
Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania
(
Szeja J. Z.
), s. 215-235
artykuł:
Podsumowanie roku Homo Ludens 1/2009 w internecie
(
Marszałkowski J.
), s. 249-258
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.