PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2012
Tom
19
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
STATUS AND DEVELOPMENT OF MARKETING IN COMPANIES LOCATED IN POLAND (Stan i rozwój marketingu w przedsiebiorstwach funkcjonujacych na terenie Polski)
(
Szostek D.
), s. 2-9
artykuł:
ENTERPRISE ETHICS VS. CONSUMER ETHICS (Etyka dzialalnosci przedsiebiorstw a etyka postepowania konsumentów)
(
Dabrowska A.
,
Janos-Kreslo M.
), s. 10-16
artykuł:
EXTERNAL ENVIRONMENT AS A SOURCE OF RISKS TO THE PARTICIPANTS OF SUPPLY CHAINS (Otoczenie zewnetrzne jako zrodlo ryzyka dla uczestnikow lancuchow dostaw)
(
Wieteska G.
), s. 17-27
artykuł:
QUALITY OF INFORMATION DELIVERED BY CUSTOMER CONTACT CENTERS (Jakosc informacji dostarczanych przez centra kontaktu z klientem)
(
Lotko A.
), s. 28-32
artykuł:
TEENAGERS' GO SHOPPING (Nastolatki na zakupach)
(
Jasielska A.
,
Maksymiuk R.
), s. 32-37
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.