PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Czasopismo
Rocznik Lubuski
Rocznik
2008
Tom
34
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
WHY WILL ELITE SCHOOLS NOT DISAPPEAR? ON THE INDELIBILITY OF SOCIAL INEQUALITIES IN EDUCATION (Dlaczego elitarne szkoly nie znikna? O nieusuwalnosci nierównosci spolecznych w edukacji)
(
Mikiewicz P.
), s. 13-25
artykuł:
CRITERIA OF SCHOOL ELITISM IN THE SOCIAL CONSCIOUSNESS OF DIFFERENT CATEGORIES OF PEOPLE (Kryteria elitarnosci szkól w swiadomosci spolecznej róznych kategorii osob)
(
Kolodziejska E.
,
Mianowska E.
), s. 27-42
artykuł:
SCHOOL PATHS OF RURAL AND URBAN YOUTH - CONDITIONING AND CONSEQUENCES (Drogi szkolne mlodziezy miejskiej i wiejskiej - uwarunkowania i konsekwencje)
(
Domalewski J.
), s. 43-61
artykuł:
PROBLEM OF LEVELLING EDUCATIONAL CHANCES IN THE COLUMNS OF THE 'GLOS NAUCZYCIELSKI' MAGAZINE (Problem wyrównywania szans edukacyjnych na lamach 'Glosu Nauczycielskiego')
(
Kukielko K.
), s. 63-75
artykuł:
TO LEARN DEMOCRACY. YOUNG PEOPLE PARTAKING IN SCHOOL DEMOCRACY - OPPORTUNITIES TAKEN AND MISSED IN SELECTED SECONDARY SCHOOLS (Polish title - below)
(
Papior E.
,
Roszkowska M.
), s. 77-90
artykuł:
POOR AND VERY POOR STUDENTS (Uczniowie zli i bardzo zli)
(
Zahorska M.
), s. 91-108
artykuł:
TRUANCY AS A SOCIAL PRACTICE OF POZNAN ELITE AND NON-ELITE SECONDARY SCHOOL PUPILS (Wagarowanie jako praktyka spoleczna mlodziezy elitarnych i nieelitarnych liceów poznanskich)
(
Cylkowska–Nowak M.
), s. 109-131
artykuł:
UNIVERSITY OF ZIELONA GÓRA BETWEEN 2001 AND 2007 (Uniwersytet Zielonogórski w latach 2001-2007)
(
Stankiewicz R.
), s. 185-217
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.