PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
nr 11
Czasopismo
Przestrzeń i Forma
Wydawca
Wydawnictwo Uczelniane Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Rocznik
2009
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
nr 11
artykuł:
Nauczanie projektowania - symulacja realnej praktyki zawodowej
(
Kosiński W.
), s. 7-26
artykuł:
Interdyscyplinarne projektowanie wnętrz mieszkalnych
(
Agranowicz-Ponomariowa E.
,
Żarnowiecka J.C.
), s. 27-34
artykuł:
200 lat geometrii wykreślnej w Polsce
(
Arlet J.
,
Arlet P.
), s. 35-42
artykuł:
ProgrEsŽ jako system. Elementy procesu dyplomowego w WSG w Bydgoszczy
(
Barełkowski R.
), s. 43-52
artykuł:
Pęknięcie struktury. Nauczanie architektury w czasach przesilenia
(
Barełkowski R.
), s. 53-68
artykuł:
Poszukując indywidualności
(
Błażko A.
,
Skrzypek-Łachińska M.
), s. 69-76
artykuł:
Popularyzacja architektury z przełomu XIX i XX w. jako elementu tożsamości kulturowej miast, na przykładzie Bydgoszczy
(
Bręczewska-Kulesza D.
), s. 77-82
artykuł:
Nauczanie architektury i urbanistyki a wybrane uwarunkowania prawne
(
Czekiel-Świtalska E.
), s. 83-92
artykuł:
Specyfika regionalna w aspekcie procesu kształcenia
(
Czernik L.
), s. 93-106
artykuł:
Wykorzystanie programu Google Earth w kontekście nauczania urbanistyki
(
Czyńska K.
), s. 107-110
artykuł:
Nauczanie urbanistyki w świetle dynamiki zmian i stanu polskiej przestrzeni
(
Freino H.
), s. 111-118
artykuł:
Architektura cyfrowa - o miejscu technologii informatycznych w kształceniu architektonicznym
(
Helenowska-Peschke M.
), s. 119-128
artykuł:
Architektura między mediami
(
Juchniewicz B.
), s. 129-132
artykuł:
Co architekt umieć powinien?
(
Kiernikiewicz-Wieczorkiewicz J.
,
Wieczorkiewicz J.
), s. 133-140
artykuł:
Nauczanie planowania przestrzennego w praktyce
(
Kowalski P.
), s. 141-148
artykuł:
Uczyć teorii architektury
(
Loegler R.
), s. 149-154
artykuł:
Przestrzeń wspólna/granica. Współczesne i tradycyjne narzędzia plastyczne w nauczaniu projektowania i projektowaniu architektonicznym
(
Łuczewska D.
), s. 155-160
artykuł:
Wirtualne metody nauczania w odniesieniu do przedmiotu techniki komputerowe w projektowaniu CAD
(
Mazur R.
), s. 161-168
artykuł:
Internet w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na przedmiocie zarządzanie miastami
(
Pęski W.
,
Czekiel-Świtalska E.
,
Zwoliński A.
), s. 169-182
artykuł:
Wizualizacja - element warsztatu współczesnego architekta
(
Rogińska-Niesłuchowska M.
), s. 183-190
artykuł:
Laboratorium edukacyjne - elementy twórczości Le Corbusiera punktem wyjścia do studiowania przestrzeni architektonicznej
(
Szymańska A.
), s. 191-198
artykuł:
Włączanie osób i instytucji spoza uczelni w nauczanie na kierunkach architektonicznych - przykłady z różnych krajów Europy
(
Trammer H.
), s. 199-204
artykuł:
Nauczanie architektury w końcu XIX wieku
(
Wancław A.
), s. 205-212
artykuł:
Szczecin - tożsamość miasta
(
Wojtkun G.
), s. 213-218
artykuł:
40 lat nauczania architektury w Szczecinie - przeszłość, teraźniejszość i przyszłość
(
Wołoszyn M.
), s. 219-224
artykuł:
Przekraczanie granicy pamięci
(
Wrana J.
), s. 225-232
artykuł:
Świadomość "trzeciego wymiaru" podstawą kształtowania założeń urbanistycznych. Rola makiety i modelowania przestrzennego w nauczaniu projektowania urbanistycznego
(
Zwoliński A.
), s. 233-240
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.