PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
nr 2 (74)
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Akademia Morska w Szczecinie
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Akademii Morskiej w Szczecinie
Rocznik
2004
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
nr 2 (74)
artykuł:
Identyfikacja rzeczywistego pola przepływu powstającego podczas cumowania pomiędzy statkiem i nabrzeżem
(
Abramowicz-Gerigk T.
), s. 11-20
artykuł:
Numerical Wake Assessment of Maneuvering Ship
(
Abramowski T.
), s. 21-31
artykuł:
Optimisation of Shallow Water Coefficients Based on Sea Trials Manoeuvring
(
Artyszuk J.
), s. 33-43
artykuł:
Steady State Ship Attitude during Manoeuvres in a Bank Vicinity
(
Artyszuk J.
), s. 45-57
artykuł:
Wykorzystanie modeli przestrzennych typu GRID do analiz zmian obiektów powierzchniowych
(
Bojarowski K.
), s. 59-66
artykuł:
Numeryczne próby morskie uwzględniające właściwości morskie statku
(
Cepowski T.
), s. 67-77
artykuł:
Wykorzystanie baz ortogonalnych do rozróżniania zmian powierzchni na obrazach sonarowych
(
Duda J.
,
Borawski M.
), s. 79-86
artykuł:
Analiza porównawcza zysków i strat z zastosowaniem klasycznych i niekonwencjonalnych metod kompensacji dewiacji kompasu magnetycznego
(
Dzikowski R.
), s. 87-97
artykuł:
Multicriteria Optimization and Evolutionary Algorithms in Traffic Engineering
(
Filipowicz W.
), s. 99-111
artykuł:
Założenia budowy modelu uderzenia statku w dno akwenu portowego
(
Galor W.
), s. 113-122
artykuł:
Wpływ rozmieszczenia punktów pomiarowych na generowanie regularnej siatki typu GRID
(
Gościewski D.
), s. 123-132
artykuł:
Koncepcja probabilistycznego modelu decyzyjnego wejścia maksymalnego statku do portu
(
Gucma L.
), s. 133-143
artykuł:
Analiza możliwości zastosowania kompasu elektronicznego w pilotowym systemie nawigacyjnym
(
Gucma M.
), s. 145-154
artykuł:
Układy współrzędnych stosowane w nawigacji na akwenach ograniczonych
(
Gucma S.
), s. 155-167
artykuł:
Ocena bezpieczeństwa operacji przeładunkowych w porcie szczecińskim
(
Jóźwiak Z.
), s. 169-182
artykuł:
Analiza wpływu informacji z logu na dokładność śledzenia obiektów w urządzeniach ARPA
(
Juszkiewicz W.
), s. 183-192
artykuł:
Statystyczna analiza liczby zgłoszeń statków na torze wodnym Szczecin - Świnoujście w roku 2002
(
Kasyk L.
), s. 193-203
artykuł:
Rozkład prawdopodobieństwa czasu oczekiwania na zgłoszenie statku na torze wodnym Szczecin - Świnoujście
(
Kasyk L.
), s. 205-215
artykuł:
Some Proposals on a Unified Maritime Safety and Security System
(
Kopacz Z.
,
Morgaś W.
,
Urbański J.
), s. 217-229
artykuł:
Porównanie metod wyznaczania energii cumowania statku na przykładzie nabrzeży portu Świnoujście
(
Król M.
), s. 231-243
artykuł:
Koncepcja wizualizacji obszarów bezpiecznej głębokości
(
Łubczonek J.
,
Juszkiewicz W.
), s. 245-254
artykuł:
K voprosu o povysenii tocnosti radiolokacionnyh observacij i ee ocenki
(
Łusznikow E.
), s. 255-262
artykuł:
Ispolzovanie sistem AIS dla obespecenia navigacionnoj bezopasnosti
(
Łusznikow E.
), s. 263-270
artykuł:
Symulacyjne badania przepustowości i bezpieczeństwa ruchu strumieni jednostek na torze wodnym w warunkach probabilistyki zjawisk zgłoszeń i prędkości jednostek
(
Majzner P.
,
Piszczek W.
), s. 271-282
artykuł:
Metoda wyznaczania bezpiecznego obszaru manewrowego statków, oparta na pomiarach fotooptycznych
(
Montewka J.
), s. 283-292
artykuł:
Domena rozmyta statku w wąskich torach wodnych
(
Pietrzykowski Z.
), s. 293-304
artykuł:
Analiza funkcji ryzyka dla pneumatycznych tratew ratunkowych
(
Smolarek L.
), s. 305-313
artykuł:
Prognozowanie kołysań bocznych statku za pomocą sztucznych sieci neuronowych
(
Staszewska K.
,
Cepowski T.
), s. 315-328
artykuł:
AIS and Radar Data Fusion in Maritime Navigation
(
Stateczny A.
), s. 329-336
artykuł:
Propozycja obliczania minimalnej początkowej wysokości metacentrycznej dla statku na fali
(
Szelangiewicz T.
), s. 337-345
artykuł:
A Concept of Ship Stability Criteria Based on Cargo Shift Caused by Rolling Due to Gust
(
Szozda Z.
), s. 347-358
artykuł:
Symulacja rzeczywistych procesów sterowania na statku z wykorzystaniem sterowników programowalnych i systemów wizualizacji
(
Śmierzchalski R.
), s. 359-370
artykuł:
Analiza wpływu konstelacji GNSS na jakość i dostępność pozycji w porcie Świnoujście
(
Tomczak A.
,
Zalewski P.
), s. 371-381
artykuł:
Implementacja modelu Zimmermanna do optymalizacji ruchu barek przy podejściu do śluzy
(
Uchacz W.
), s. 383-393
artykuł:
Programowanie tras statków na oceanach
(
Wiśniewski B.
), s. 395-405
artykuł:
Zagadnienie optymalizacji drogi morskiej statku jako problem podejmowania decyzji w otoczeniu rozmytym
(
Wiśniewski B.
,
Drozd A.
), s. 407-417
artykuł:
Prognozowany zasięg pola sztormowego cyklonu tropikalnego jako domena rozmyta cyklonu
(
Wiśniewski B.
,
Medyna P.
), s. 419-430
artykuł:
Adaptacyjny układ stabilizacji kursu statku
(
Zwierzewicz Z.
,
Borkowski P.
), s. 431-442
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.