PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 36
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
Wydawca
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Rocznik
2006
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 36
artykuł:
E-learning jako instrument wspomagający tworzenie wiedzy w organizacji
(
Bendkowski J.
), s. 9-18
artykuł:
Organizacja marketingu i sprzedaży przedsiębiorstw górnictwa węgla kamiennego
(
Dźwigoł H.
), s. 19-27
artykuł:
Zasoby wiedzy o kliencie w procesie sprzedaży
(
Grzanka I.
), s. 30-38
artykuł:
Komunikacja w Internecie. Analiza wybranych narzędzi w kontekście sposobów personalizacji klienta
(
Kałuża J.
,
Tabin K.
), s. 39-47
artykuł:
Baza wiedzy jako narzędzie wspomagające organizację uczącą się
(
Kapusta A.
), s. 49-56
artykuł:
Ustalenie wymogów w procesie zarządzania projektem
(
Karbownik A.
,
Gumiński A.
,
Tchórzewski S.
), s. 57-64
artykuł:
Taksonomiczna mapa wiedzy jako narzędzie marketingowe pogłębiania relacji
(
Mazurkiewicz A.
), s. 65-83
artykuł:
Zarządzanie kompetencjami organizacji uczącej się -wybrane problemy
(
Michna A.
), s. 85-92
artykuł:
Deskryptory pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Mieszaniec J.
,
Ślósarz M.
), s. 93-100
artykuł:
Leadership i jego znaczenie w pracy sieciowej
(
Mieszaniec J.
,
Ślósarz M.
), s. 101-109
artykuł:
Zastosowanie geometrii fraktalnej w zarządzaniu
(
Mularczyk A.
), s. 111-117
artykuł:
Marketingowe kodeksy etyczne jako element tworzenia wartości przedsiębiorstwa
(
Olko S.
), s. 119-128
artykuł:
Przewidywane kierunki rozwoju marketingu bezpośredniego w Polsce i na świecie
(
Skowron K.
), s. 129-136
artykuł:
Polityka bezpieczeństwa w organizacjach ze zintegrowanymi systemami zarządzania
(
Sobota M.
), s. 137-141
artykuł:
Ryzyko w e-biznesie
(
Sojda A.
), s. 143-152
artykuł:
Analiza systemów informatycznych klasy EIP do wspomagania podejmowania decyzji w systemie kontrolingu
(
Sołtysik-Piorunkiewicz A.
), s. 153-162
artykuł:
Rekomendacje dla skutecznego zarządzania projektami w przedsiębiorstwie
(
Spałek S.
), s. 163-175
artykuł:
Formularz ankietowy jako narzędzie podnoszenia wartości uczelni poprzez wspomaganie zarządzania jakością
(
Szeptuch A.
), s. 177-185
artykuł:
Komunikacja marketingowa w obliczu społeczeństwa informacyjnego
(
Tabin K.
,
Kałuża J.
), s. 187-198
artykuł:
Zintegrowany system zarządzania szkołą wyższą
(
Toczyńska J.
), s. 199-208
artykuł:
Istota zarządzania wiedzą w organizacji samouczącej się
(
Wiaterek K.
), s. 209-216
artykuł:
Znaczenie i kryteria wyboru domen internetowych w społeczeństwie informacyjnym
(
Zdonek D.
), s. 217-225
artykuł:
Afektywny aspekt stron internetowych w komunikacji z rynkiem
(
Zdonek I.
), s. 227-234
artykuł:
Zarządzanie wiedzą z uwzględnieniem kapitału ludzkiego
(
Żukowska-Budka J.
,
Sroczyński Z.
), s. 235-234
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.