PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
nr 10
Czasopismo
Research Bulletin / Warsaw University of Technology, Institute of Aeronautics and Applied Mechanics
Wydawca
Institute of Aeronautics and Applied Mechanics, Warsaw University of Technology
Rocznik
2000
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
nr 10
artykuł:
Future concepts for unmanned aerial vehicles
(
Barfield F.
), s. 1-6
artykuł:
Method of discrete vortices as the basis for computer vortex aerodynamics and system models in aviation
(
Belotserkovsky S.
,
Zhelannikov A.
), s. 7-14
artykuł:
Reflections on commercial air transport safety in the jet era
(
Kauffman C.
), s. 15-32
artykuł:
Analysis of the service flexibility of selected combat aircraft
(
Błaszczyk J.
,
Kamiński J.
), s. 33-40
artykuł:
Evaluation of the combat capabilities of modern military multirole aircraft
(
Błaszczyk J.
,
Zalewski P.
), s. 41-48
artykuł:
Modern military aircraft engines
(
Błaszczyk J.
,
Chachurski R.
,
Kozakiewicz A.
,
Zalewski P.
), s. 49-56
artykuł:
Military applications of unmanned aerial vehicles
(
Chachurski R.
,
Kozakiewicz A.
,
Zalewski P.
), s. 57-62
artykuł:
Jet propulsion systems for small unmanned aerial vehicles
(
Chachurski R.
,
Kozakiewicz A.
,
Zalewski P.
), s. 63-68
artykuł:
Affordable technological demonstrator for hypersonic flight
(
Chiesa S.
,
Camatti D.
,
Corpino S.
,
Pasquino M.
,
Viola N.
), s. 69-77
artykuł:
Identification aerodynamic characteristics of the object - parachute system from flight test data
(
Choudinov P.
,
Chourkina N.
), s. 79-82
artykuł:
Computational analysis of longitudinal dynamic stability for very light airplane
(
Danek V.
), s. 83-88
artykuł:
Nonlinear ground resonance of a helicopter with free play in rotorblades hinges
(
Dżygadło Z.
,
Kowaleczko G.
), s. 89-94
artykuł:
Nonlinear analysis of helicopter supercritical tail rotor drive flexural vibrations
(
Dżygadło Z.
,
Perkowski W.
), s. 95-100
artykuł:
A challenge to the students and faculty of the Warsaw University of Technology a PW-XX racing seaplane for the Piccola Coppa Schneider
(
Friend M.
), s. 101-104
artykuł:
International cooperation in the development of new technology for commercial transport
(
Friend M.
), s. 105-112
artykuł:
Application of the coupled Euler / flight dynamics model into analysisof a rapid pull-up manoeuvre
(
Goraj Z.
,
Iglewski T.
), s. 113-120
artykuł:
Extreme loads calculation following a sudden elevator deflection or vertical gust
(
Goraj Z.
,
Sznajder J.
), s. 121-130
artykuł:
Stability derivatives computed usinga panel method in the compressible, subcritical flow
(
Goraj Z.
,
Sznajder J.
), s. 131-138
artykuł:
FEM model of composite wing versus experimental measurement
(
Juracka J.
), s. 139-144
artykuł:
Nuisance criteria development for an automatic air collision avoidance system
(
Nguyen B.
,
Saunders D.
), s. 145-152
artykuł:
CFD analysis of commercial aircraft at high lift configuration
(
Popela R.
,
Komarek M.
), s. 153-157
artykuł:
System requirements for automatic air collision avoidance
(
Quaglieri R.
,
Pineiro L.
,
Saunders D.
,
Barfield A.
), s. 158-166
artykuł:
The role of tradition in aerospace engineering courses
(
Ransom E.
), s. 167-176
artykuł:
Structural weight estimation of a flying wing with a pressurized wing box
(
Rodriquez C.
,
Martinez-Val R.
,
Gutierrez L.
), s. 177-182
artykuł:
Advanced flow simulation methods in aircraft design
(
Sillen M.
), s. 183-190
artykuł:
Integrated system for training of aviation specialists: concept and experience
(
Stankunas J.
), s. 191-198
artykuł:
Development of an automatic air collision avoidance system (ACAS)
(
Swinhard D.
,
Eberhardt R.
,
Brannstrom B.
), s. 199-202
artykuł:
Helicopter flight envelope extending while performing manoeuvres at low flight velocities
(
Szumański K.
,
Bereżański J.
,
Szumański A.
), s. 203-210
artykuł:
Testing of the inertial reference unit
(
Tomczyk A.
), s. 211-218
artykuł:
Laminar-turbulent transition of the incompressible swept attachment-line
(
Wrona M.
,
Tuliszka-Sznitko E.
), s. 219-224
artykuł:
Numerical analysis of the sensivity of aircraft flight control at high angles of attack
(
Złocka M.
), s. 225-230
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.