PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 2
Czasopismo
Archiwum Motoryzacji
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Sieci Badawczej Łukasiewicz - Przemysłowego Instytutu Motoryzacji
Rocznik
2006
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Nr 2
artykuł:
Analiza możliwości oceny współczynnika przyczepności między kołem a jezdnią podczas hamowania prostoliniowego
(
Gajek A.
,
Walczak S.
), s. 81-92
artykuł:
Eksperymentalna weryfikacja procedury symulacji pionowych obciążeń samochodu przy braku sygnałów kryterialnych
(
Gromadowski T.
,
Osiecki J.
,
Stępiński B.
), s. 93-102
artykuł:
Próba oceny dokładności rekonstrukcji parametrów hamowania samochodu na podstawie przeprowadzonych prób drogowych
(
Guzek M.
,
Pieniążek W.
), s. 103-112
artykuł:
Analiza awaryjności samochodów w krajach europejskich
(
Iskra A.
,
Babiak M.
,
Bakalarz A.
), s. 113-121
artykuł:
Model kierowcy dla analizy sytuacji przedwypadkowych- identyfikacja parametrów modelu na podstawie badań eksperymentalnych
(
Jurecki R.
,
Stańczyk T.
), s. 123-132
artykuł:
Analiza możliwości zmniejszenia ryzyka obrażeń i urazów śmiertelnych przy przewrocie na bok autobusu turystycznego
(
Muszyński A.
,
Waściszewski J.
), s. 133-147
artykuł:
Wpływ zwiększonego masowego momentu bezwładności i braku wyważenia armaty na jej drgania kątowe w elewacji
(
Papliński K.
,
Tokarzewski J.
), s. 149-158
artykuł:
Wpływ niesprawności zawieszeń na stateczność ruchu pojazdu - porównanie badan symulacyjnych i pomiarów
(
Parczewski K.
,
Wnęk H.
), s. 159-169
artykuł:
Badania symulacyjne procesu napędu w hydrobusie
(
Pawelski Z.
,
Wittich S.
), s. 171-182
artykuł:
Wyznaczanie charakterystyk opon i masowego momentu bezwładności samochodu na podstawie badań trakcyjnych
(
Sar H.
), s. 183-194
artykuł:
Lekki wielozadaniowy pojazd ratowniczy
(
Simiński P.
,
Stryjek P.
,
Zienowicz Z.
), s. 195-203
artykuł:
ESP - urządzenie zwiększające bezpieczeństwo pojazdu
(
Szczepaniak C.
), s. 205-214
artykuł:
Metodyka i wyniki badań wybranych amortyzatorów o regulowanym tłumieniu z wykorzystaniem systemu czasu rzeczywistego
(
Ślaski G.
,
Walerjańczyk W.
), s. 215-225
artykuł:
Badanie oporu toczenia opon do samochodów osobowych na różnych nawierzchniach
(
Taryma S.
,
Woźniak R.
), s. 227-236
artykuł:
Zapewnienie stabilności ruchu pojazdu wieloczłonowego w sytuacjach krytycznych
(
Warwas K.
,
Adamiec-Wójcik I.
), s. 237-246
artykuł:
Koncepcja przedziałami liniowego modelowania dynamiki systemu kierowca - samochód - droga w aspekcie badan kierowalności
(
Żardecki D.
), s. 247-260
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.