PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
T. 15, z. 4
Czasopismo
Gospodarka Surowcami Mineralnymi
Wydawca
Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
Komitet Zrównoważonej Gospodarki Surowcami Mineralnymi PAN
Rocznik
1999
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
T. 15, z. 4
artykuł:
The analysis of the definition of the mining company's marketing strategy
(
Podobiński A.
), s. 5-10
artykuł:
Internal factors influencing the choice of mining company's marketing strategy on foreign markets
(
Podobiński A.
), s. 11-17
artykuł:
External factors determining the mining comapany's choice of marketing strategy on a foreign market
(
Podobiński A.
), s. 19-27
artykuł:
System of balancing coal supply for the planning of power sector development
(
Suwała W.
,
Kudełko M
), s. 29-35
artykuł:
Hard coal and brown coal in Poland's energy policy
(
Blaschke W.
,
Gawlik L.
), s. 37-45
artykuł:
The use of formal markets to optimize the of metals producers
(
Kulczycka J.
), s. 47-57
artykuł:
The quality of hard power coal in the light of environment protection regulations
(
Blaschke Z.
), s. 59-70
artykuł:
Criteria, possibilities, and examples of abandoned quarry utilization
(
Pietrzyk-Sokulska E.
), s. 71-89
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.