PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 6 (208)
Czasopismo
Prace Instytutu Lotnictwa
Wydawca
Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa
Rocznik
2010
Identyfikatory
Uwagi
Marketing instytucji naukowych i badawczych MINiB 1
Zawartość wolumenu
Nr 6 (208)
artykuł:
Zmiany strategii marketingowych w dobie społeczeństwa informacyjnego
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 11-29
artykuł:
Zarządzanie marką instytucji badawczej w oparciu o model "góry lodowej"
(
Kall J.
), s. 33-38
artykuł:
Public relation w komunikacji marketingowej
(
Tworzydło D.
), s. 41-47
artykuł:
Marketing instytucji badawczych i naukowych - celowość i sposoby działań
(
Matulewicz J.
), s. 51-58
artykuł:
Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej. Zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa
(
Jarosławska-Sobór S.
), s. 61-74
artykuł:
Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych
(
Zaręba M.
), s. 77-90
artykuł:
Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami
(
Pruchnicka J.
), s. 93-106
artykuł:
Zarządzanie produktem w usługach badawczych
(
Sojkin B.
), s. 109-114
artykuł:
Centrum Badań i Ekspertyz Uniwersytetu Ekonomicznego w katowicach na rynku usług badawczych - z doświadczeń akademickich badaczy rynku
(
Kędzior Z.
,
Jaciow M.
), s. 135-145
artykuł:
Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych
(
Pospiech I.
,
Woźniak B.
), s. 149-160
artykuł:
Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów - przykład zastosowania w jednostce badawczej
(
Boroń W.
), s. 163-178
artykuł:
Promocja instytucji naukowej poprzez działalnośc archiwum (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie)
(
Krzemińska A.
), s. 181-194
artykuł:
Obsługa klienta w instytucie badawczym - proces i narzędzia
(
Niemczyk A.
), s. 197-208
artykuł:
Promocja wyników badań naukowych i nowych technologii w procesie komercjalizacji
(
Trzmielak D.
), s. 1117-131
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.