PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 76, nr 18/1
Czasopismo
Prace Naukowe Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Studia i Materiały
Wydawca
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Rocznik
2005
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 76, nr 18/1
artykuł:
Strategia emergentna jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
(
Banaszyk P.
), s. 7-16
artykuł:
Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa.
(
Cyfert Sz.
), s. 15-27
artykuł:
Uczestnicy procesu zarządzania strategicznego.
(
Dylak M.
), s. 29-34
artykuł:
Podejście zasobowe a podejście pozycyjne w zarządzaniu strategicznym.
(
Jeżak J.
,
Matyjas Z.
), s. 35-44
artykuł:
Wdrażanie strategii w praktyce krajowych przedsiębiorstw jako czynnik ich przewagi konkurencyjnej.
(
Kaleta A.
), s. 45-53
artykuł:
Elastyczność celów i strategii.
(
Krupski R.
), s. 55-63
artykuł:
Strategia zasobowa jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
(
Malewska K.
), s. 65-75
artykuł:
Wykorzystanie strategii wojennej w biznesie.
(
Skonieczny J.
), s. 77-89
artykuł:
Strategia planistyczna jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa.
(
Staś L.
), s. 91-98
artykuł:
Strategia jako czynnik kształtujący zdolność uczenia się przedsiębiorstwa.
(
Walecka K.
,
Zgrzywa-Ziemak A.
), s. 99-109
artykuł:
Czynniki zmian strategii przedsiębiorstwa.
(
Żuk A.
), s. 111-118
artykuł:
Diagnoza zmiennych zapewniających strategiczną przewagę w sferze usług (wyniki badań).
(
Antczak Z.
), s. 123-127
artykuł:
Diagnoza zmiennych ograniczających rozwój organizacji wirtualno-sieciowych w warunkach globalizowania się Polskiej Gospodarki.
(
Antczak Z.
,
Gałowa S.
), s. 129-138
artykuł:
Monitorinig i predykcja zmian w otoczeniu jako źródło przewagi konkurencyjnej
(
Cabała P.
), s. 139-147
artykuł:
Szkolenie pracowników a rozwój przedsiębiorstwa
(
Jakubów L.
), s. 149-154
artykuł:
Refleksja ku współdziałaniu.
(
Jeremczyk K.
,
Szulich P.
), s. 157-165
artykuł:
Kluczowe czynniki sukcesu a zarządzanie organizacją.
(
Kacała J.
), s. 167-173
artykuł:
Poszukiwanie źródeł przewag strategicznych w mikroskali nie może zastąpić braku paradygmatu kształtowania procesów rozwojowych w skali makro
(
Kiełczawski St.
), s. 175-181
artykuł:
Strategiczne partnerstwo w sieci przedsiębiorstw źródłem przewagi konkurencyjnej.
(
Kreft Z.
,
Mokwa Z.
), s. 185-190
artykuł:
Menedżer wobec wyzwań konkurencyjnego rynku
(
Kubik K.
), s. 191-210
artykuł:
Model obszaru konkurencyjności - kultura organizacyjna jako obszar przewagi przedsiębiorstwa.
(
Kwast U.
), s. 211-219
artykuł:
Konkurencyjna strategia marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej
(
Nogalski B.
,
Szpitter H.
,
Czubaszewicz H.
), s. 221-228
artykuł:
Wielowymiarowa i wielopoziomowa przewaga konkurencyjna - aspekty teoretyczne
(
Nogalski B.
,
Rybicki J.
), s. 229-242
artykuł:
Identyfikacja kluczowych kompetencji w kontekście teorii zasobowej
(
Nowodziński P.
), s. 243-249
artykuł:
Kartele jako przykład ograniczania konkurencji na rynku.
(
Tokarski Z.
), s. 253-259
artykuł:
Model zarządzania wiedzą chronioną.
(
Kotarba W.
), s. 263-269
artykuł:
Formułowanie i implementacja strategii szkoły wyższej.
(
Kubiński P.
), s. 271-280
artykuł:
Aktualność koncepcji społecznej gospodarki rynkowej
(
Łobocki J.
), s. 281-290
artykuł:
Sprzeczności organizacyjnego uczenia się a przewaga konkurencyjna w gospodarce opartej na wiedzy
(
Michna A.
), s. 291-299
artykuł:
Personalna strategia zarządzania wiedzą.
(
Morawski M.
), s. 301-308
artykuł:
Koncepcja Zintegrowanego Systemu zarządzania wiedzą.
(
Moszkowicz K.
), s. 307-316
artykuł:
Wiedza organizacyjna szkoły - podmioty oraz narzędzia jej wzrostu.
(
Piwowar K.
), s. 317-326
artykuł:
Krytyka modelu nowej gospodarki.
(
Romanowska M.
), s. 327-333
artykuł:
Gospodarka oparta na wiedzy według Paula m. Romera.
(
Sibilski W.
), s. 335-346
artykuł:
Wpływ zarządzania wiedzą na konkurencyjność przedsiębiorstwa
(
Sopińska A.
), s. 347-356
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.