PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 44, nr 11
Czasopismo
Problemy Jakości
Wydawca
Wydawnictwo SIGMA-NOT
Rocznik
2012
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 44, nr 11
artykuł:
Orientacja na wyniki - kontekst aksjologiczny
(
Borys T.
), s. 5-11
artykuł:
Czy system zarządzania jakością ISO 9001 realizuje zasadę orientacji na wyniki?
(
Rogala P.
), s. 12-15
artykuł:
Poziom orientacji na klienta w organizacjach z województwa lubelskiego
(
Grela G.
), s. 16-19
artykuł:
Doskonałość jako narzędzie kształtowania jakości produktów żywnościowych w opinii studentów
(
Kud K.
,
Kud B.
), s. 20-23
artykuł:
Kontrola zarządcza narzędziem orientacji na wyniki w organizacjach publicznych
(
Papaj T.
), s. 24-28
artykuł:
System zarządzania jakością wg PN-EN ISO/IEC 17025:2005 w laboratorium badań i pomiarów środowiska pracy
(
Kraska M.
,
Przybyłowski P.
), s. 29-37
artykuł:
Metoda Six Sigma w procesie obsługi klienta
(
Gała P.
), s. 38-42
artykuł:
Niska ocena innowacji w europejskich organizacjach administracji publicznej
(
Baruk J.
), s. 47-51
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.