PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 178
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Elektryka / Politechnika Śląska
Wydawca
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Rocznik
2001
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 178
artykuł:
Błąd pomiaru a niepewność pomiaru
(
Jaworski J.
), s. 7-17
artykuł:
Błąd błędu i niepewność niepewności
(
Jaworski J.
), s. 19-28
artykuł:
Filozofia pomiaru w ujęciu L. Finkelsteina. Pomiar a filozofia
(
Olejnik R.
), s. 29-35
artykuł:
Wzorcowanie indukcyjnych dzielników napięcia przy częstotliwościach nadakustycznych
(
Skórkowski A.
), s. 37-49
artykuł:
O możliwości zwiększenia dokładności pomiaru w komputerowym systemie pomiaru temperatury o strukturze otwartej
(
Makal J.
), s. 51-60
artykuł:
Woltomierze cyfrowe ze zmodyfikowanym i odwrotnym konwerterem napięcie-częstotliwość
(
Nowiński M.
), s. 61-72
artykuł:
Radiowy system akwizycji danych z rozproszonych czujników temperatury nowej generacji
(
Kołłątaj J.
,
Kołłątaj R.
), s. 73-84
artykuł:
Precyzyjny kondycjoner do telemetrycznych pomiarów tensometrycznych
(
Kołłątaj J.
,
Kołłątaj R.
), s. 85-94
artykuł:
Kulometryczny miernik stężenia jonów chlorkowych - wykonanie i badania modelu
(
Holiczer W.
), s. 95-107
artykuł:
Metoda kulometryczna i potencjometryczna w zastosowaniu do pomiaru stężenia jonu chlorkowego
(
Bajko B.
), s. 109-118
artykuł:
Algorytm odtwarzania odkształconego przebiegu indukcji magnetycznej
(
Gonscz D.
), s. 119-129
artykuł:
Pomiary impedancji układami mostkowymi o dwuprądowym zasilaniu
(
Warsza Z.
), s. 131-143
artykuł:
Błąd częstotliwościowy aktywnych równonapięciowych komparatorów admitancji przeznaczonych do szerokopasmowych badań dielektryków i możliwości jego minimalizacji
(
Guzik J.
), s. 145-157
artykuł:
Wzorce współczynnika strat dielektrycznych tg - porównanie właściwości
(
Guzik J.
), s. 159-171
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.