PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 2 (223)
Czasopismo
Prace Instytutu Lotnictwa
Wydawca
Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa
Rocznik
2012
Identyfikatory
Uwagi
Marketing of Scientific and Research Organization MINiB 3
Zawartość wolumenu
Nr 2 (223)
artykuł:
Scientific and research institutions' utilization of internet tools for marketing research
(
Dec D.
), s. 17--38
artykuł:
Fairs as tool of marketing activity of research and scientific institutions
(
Gębarowski M.
), s. 43--60
artykuł:
Science, technology and business - market or interactive coordination
(
Håkansson H.
), s. 65--79
artykuł:
Implementing new marketings strategies in scientific and research institutions
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 83--96
artykuł:
E-marketing of research and scientific institutions - psychological aspect
(
Wolski K.
), s. 101-116
artykuł:
Cooperation of universities as an elementcof support for innovation in regions
(
Danielewicz P.
,
Wróblewski M.
), s. 123--131
artykuł:
Balanced branding of the employer created by means of social media - a factor of success in personal marketing
(
Kaiser I.
), s. 135--145
artykuł:
Advertising - psychological aspects of the influence of marketing tricks
(
Olejniczak A.
), s. 149--170
artykuł:
Social responsibility in business in theory and practice
(
Paliwoda-Matiolańska A.
), s. 175-187
artykuł:
Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe
(
Pruchnicka J.
), s. 191--209
artykuł:
Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization
(
Sojkin B.
), s. 213--220
artykuł:
Inbound marketing as a form of the internet marketing
(
Świeczak W.
), s. 225--240
artykuł:
Communication in times of crisis as an element of building an efficient brand
(
Tworzydło D.
), s. 245--256
artykuł:
Strategic significance of the brand in the activities of an organization
(
Urbanek G.
), s. 261--269
artykuł:
Visual identification and its role in shaping brand awareness and marketing communication
(
Wrona K.
), s. 273--289
artykuł:
The image of universities from the point of view of students and high school graudates
(
Grech M.
), s. 295--316
artykuł:
Modern library and the promotion of a sientific institution
(
Kaczyńska K.
), s. 321--333
artykuł:
The role of marketing of higher education institutions in creating the image of cities and regions
(
Kijanka A.
), s. 337--348
artykuł:
Research and scientific achievements as media events
(
Matulewicz J.
), s. 353---373
artykuł:
Commercialization of technology - efficient sales of patents, licenses and esults of research
(
Trzmielak D.
,
Kosiec J.
), s. 377--395
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.