PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Tytuł artykułu

Jakość – droga do sukcesu rynkowego. QFD – wdrażanie metody w przedsiębiorstwie. Cz. 2

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Identyfikatory
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Tradycyjne techniki pomiaru rynku, np. segmentacja rynku czy model wieloatrybutowy, postrzegane są jako ogromnie użyteczne i są powszechnie stosowane. Niestety nie spisują się one w tłumaczeniu potrzeb klienta na specyficzne działania i specyfikacje dotyczące produktu. Wiedząc "czego" chce klient, projektanci danego produktu potrzebują jasnego wykazu pytań "jak" (w jaki sposób) należy to zrobić, by dostarczyć klientowi korzyści w zakresie danego kryterium.
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
58--61
Opis fizyczny
Bibliogr. 5 poz., rys., wykr.
Twórcy
autor
  • Wydział Projektowania Jakości Produktów i Procesów, Politechnika Śląska
Bibliografia
  • [1] Akao Yoji, QFD, Quality Function Deployment, Wie die Japoner Kunden- wünsche in Qualitat umsetzen, Landsberg/Lech, 1992.
  • [2] Blasing, Jurgen P., QFD - Baustelle für das gemeinsame Haus, Ulm, 1994.
  • [3] Bruhn, Manfred / Stauss, Bemd, Dienstleistung - Qualitat, Wiesbaden, 1991.
  • [4] Materiały dydaktyczne Politechniki Śląskiej - Wydział Projektowania Jakości Produktów i Procesów, Katowice, 1999/2000.
  • [5] Materiały szkoleniowe jednostki certyfikującej RWTUV, Essen - Katowice, 1998/1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-f51ae49f-26d9-45e9-a9e7-83f8d1c78455
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.