PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 21, no. 2
Czasopismo
Management
Wydawca
University of Zielona Góra, Faculty of Economics and Management
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 21, no. 2
artykuł:
Changing the philosophy of organization management in the times of e-economy
(
Bieńkowska J.
,
Sikorski Cz.
), s. 7--19
artykuł:
Methodological aspects of innovation performance measurement in the IT sector
(
Mazur K.
,
Inków M.
), s. 20--33
artykuł:
Green marketing today – a mix of trust, consumer participation and life cycle thinking
(
Lewandowska A.
,
Witczak J.
,
Kurczewski P.
), s. 34--54
artykuł:
The impact of the level of market competition intensity on enterprises activities in area of intellectual capital
(
Prusak R.
), s. 55--67
artykuł:
Young people as a subject of human resources management in the third sector organizations
(
Stankiewicz J.
,
Seiler B.
,
Bortnowska H.
), s. 68--80
artykuł:
Interception of values as a result of the business model restructuring – case study
(
Nogalski B.
,
Niewiadomski P.
), s. 81--99
artykuł:
Consumer perspective of omnichannel commerce
(
Kaczorowska-Spychalska D.
), s. 100--113
artykuł:
Foreign direct investment of Polish enterprises in Ukraine – its conditions and structure
(
Kaczmarek B.
), s. 114--127
artykuł:
Ukrainian companies in Poland - conditions and structure of foreign direct investment
(
Glinkowska B.
), s. 128--141
artykuł:
Changes in Agricultural Markets in Poland following its Accession to the European Union
(
Czyżewski A.
,
Czakowski D.
), s. 142--154
artykuł:
Organic agricultural products in Europe and USA
(
Skrodzka V.
), s. 155--168
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.