Tytuł artykułu
nr 2
Czasopismo
Rocznik
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
-
nr 2
-
artykuł: Integrated logistics information systems to support the management as well as resources planning of the metallurgical enterprises (Niekurzak M.), s. 2--5
-
artykuł: Selected Properties of Reservoirs in Rail and Road Infrastructure (Szychta L., Szychta E., Luft M., Pietruszczak D.), s. 6--8
-
artykuł: Execution of logistic function of packaging by packaging of plastic materials (Wolniak R., Stachurek I., Binkiewicz P.), s. 9--12
-
artykuł: Północna Droga Morska. Alternatywny morski szlak komunikacyjny między Europą Północną i Dalekim Wschodem (Grzybowski M.), s. 9-11
-
artykuł: Teraźniejszość i perspektywy rozwoju pojazdów kołowych zasilanych z sieci trakcyjnej (Filin S., Filina-Dawidowicz L., Chmielewski W.), s. 12--17
-
artykuł: Kryteria oceny efektywności działania proekologicznego systemu transportowego (Ambroziak T., Jacyna-Gołda I., Żak J.), s. 13--21, CD1
-
artykuł: Orkiestracja globalnego łańcucha dostaw – fenomen Li&Fung (Dolat P.), s. 19--22
-
artykuł: Analiza procesu wysyłek komponentów prototypowych – studium przypadku (Baran M., Jurczyk K.), s. 22--29, CD1
-
artykuł: Dane przestrzenne wojskowego zasobu geograficznego w zarządzaniu kryzysowym (Pokonieczny K.), s. 23--27
-
artykuł: Uwarunkowania transportu ładunków ponadgabarytowych transportem samochodowym (Barcik R.), s. 28--35, CD1
-
artykuł: Identyfikacja i porównanie podstawowych czynników generowanych przez magazyn, wpływających na środowisko naturalne (Żuchowski W.), s. 30--35
-
artykuł: Parcel Lockers as a Solution to Support Last Mile Delivery Management in E-Commerce (Iwan S.), s. 36--39
-
artykuł: Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych priorytetem w strategii liderów 3PL (Bartczak L.), s. 36--41, CD1
-
artykuł: Raport Orange Insights - outsourcing informatyczny w MSP (Nowak I.), s. 40--41
-
artykuł: Analiza i ocena procesu magazynowania w przedsiębiorstwie produkcyjnym (Buda M., Sawicka H.), s. 42--51, CD1
-
artykuł: Transport and transshipment of oil in the Baltic Sea with reference to the global market (Grzybowski M., Szymichowski K.), s. 42--44
-
artykuł: Branża pośredników KEP - wielkość, usługi i ich ceny (Kawa A.), s. 45--47
-
artykuł: Inżynieria bezpieczeństwa w prawodawstwie UE (Baryłka A.), s. 48--55
-
artykuł: Koncepcja systemu oceny wartości użytkowej informacji logistycznych (Bukowski L. A., Feliks J.), s. 52--59, CD1
-
artykuł: Opomiarowanie parku maszynowego w Padma Art (case study) (Nowak I.), s. 56--56
-
artykuł: GTIN bez tajemnic. Poznaj aktualne zasady nadawania numeru GTIN. Cz. 1 (Horzela A.), s. 57--58
-
artykuł: Klient w potrzebie - wdrożenie Systemu ExpertWMS u jednego z największych polskich dystrybutorów artykułów szkolnych, biurowych i papierniczych (Janeczko A., Lewandowski J.), s. 59--61
-
artykuł: Znaczenie ekoefektywności w zarządzaniu innowacjami na przykładzie czystych technologii węglowych (Burchart-Korol D.), s. 60--64, CD1
-
artykuł: Infrastruktura drogowa w Królestwie Polskim - dostęp pod karczm i domów zajezdnych (Rutkowski M.), s. 62--65
-
artykuł: Analiza struktury podróży na potrzeby logistyki miasta (Chamier-Gliszczyński N.), s. 65--72, CD1
-
artykuł: RAND Corporation - logistyka (Skarżyński M.), s. 66--66
-
artykuł: The travel modelling in a mobility system in the urban areas (Chamier-Gliszczyński N.), s. 73--80, CD1
-
artykuł: Decision making based on internal audit of logistics processes controlling (Cieśla M., Gąska D.), s. 81--88, CD1
-
artykuł: Koncepcja wykorzystania podejścia agentowego do modelowania systemów logistyki serwisowej (Feliks J, Lichota A., Majewska K.), s. 89--98, CD1
-
artykuł: Ewaluacja parametrów jakości usług w procesach konkurencji współczesnego rynku logistycznego (Figura J., Kos B.), s. 109--122, CD1
-
artykuł: Przegląd modeli operatorskich w morskich portach jachtowych (Forkiewicz M.), s. 123--130, CD1
-
artykuł: Racjonalizacja produkcji i systemu zarządzania zapasami w wyniku zastosowania metody Kanban (Galińska B., Grądzki R., Kasprzyca D.), s. 131--138, CD1
-
artykuł: Wielokryterialna ocena dostawców dla przedsiębiorstwa branży spożywczej (Galińska B., Rybińska K., Żak J.), s. 139--150, CD1
-
artykuł: Zastosowanie metody Mapowania Strumienia Wartości w celu identyfikacji podstawowych wad i skrócenia czasu trwania procesu produkcyjnego (Galińska B., Saciński O.), s. 151--158, CD1
-
artykuł: Wykorzystanie programu ADONIS do zarządzania procesami logistycznym (Gębczyńska A.), s. 159--166, CD1
-
artykuł: Gdzie i jak usprawnić procesy? – Identyfikacja potencjałów optymalizacyjnych przez analizę marnotrawstw (muda) w perspektywie zrównoważonego wykorzystania zasobów (Golińska-Dawson P., Kosacka M., Werner-Lewandowska K.), s. 167--178, CD1
-
artykuł: How to find a potential for improvements? – Muda checklist as a lean tool for manufacturing companies (Golińska-Dawson P., Kosacka M., Werner-Lewandowska K.), s. 179--188, CD1
-
artykuł: Konstruowanie rozkładu jazdy pociągów w warunkach ograniczeń czasowych (Gołębiowski P.), s. 189--199, CD1
-
artykuł: Jakość usług świadczonych przez niskokosztowych przewoźników lotniczych w ocenie pasażerów (Górecka A., Sztanderska B.), s. 200--210, CD1
-
artykuł: Balansowanie linii montażowej dwustronnej z uwzględnieniem kosztów (Grzechca W.), s. 211--220, CD1
-
artykuł: Planowanie dostaw LPG do sieci stacji paliw – wykorzystanie programowania dyskretnego (Hanczar P., Kaleta J.), s. 221--233, CD1
-
artykuł: Logistyczne uwarunkowania funkcjonowania e - handlu na przykładzie sieci detalicznych (Iwińska-Knop K., Zając D.), s. 234--241, CD1
-
artykuł: Zastosowanie algorytmów heurystycznych do rozwiązywania problemu układania tras pojazdów (Jachimowski R.), s. 242--250, CD1
-
artykuł: Sterowanie przepływami materiałowymi w przedsiębiorstwie produkcyjnym w warunkach występowania deterministycznych ograniczeń logistycznych (Jakimowicz M., Saniuk A., Saniuk S.), s. 251--257, CD1
-
artykuł: Systemy informatyczne wspomagające produkcję i logistykę w przedsiębiorstwie (Jakimowicz M., Saniuk A., Saniuk S.), s. 258--267, CD1
-
artykuł: Zastosowanie sztucznych sieci neuronowych do wspomagania procesów dyspozytorskich w transporcie (Jakubek A.), s. 268--275, CD1
-
artykuł: Environmental impact of air transport - case study of Krakow Airport (Jakubiak M.), s. 276--283, CD1
-
artykuł: Wpływ procesu komisjonowania zamówień w węźle logistycznym na dostępność produktów w łańcuchu dostaw (Jakubiak M., Michalski P.), s. 284--295, CD1
-
artykuł: Kryteria i ocena jakości usług turystycznych - zastosowanie metody AHP (Jastrzębski P.), s. 296--300, CD1
-
artykuł: Kształtowanie sieci dystrybucji w warunkach zróżnicowanych form sprzedaży towarów (Jeleń I., Sawicki P.), s. 301--309, CD1
-
artykuł: Logistyczne aspekty funkcjonowania biogazowni (Jurasz J., Jurczyk K., Krzywda M.), s. 310--315, CD1
-
artykuł: Implementacja systemu wspomagania decyzji dotyczących sterowania zapasami i problemy jej towarzyszące – studium przypadku (Jurczyk K., Baran M.), s. 316--322, CD1
-
artykuł: Prognozowanie wielkości sprzedaży z wykorzystaniem sztucznych sieci neuronowych na przykładzie przedsiębiorstwa branży kwiatowej (Jurczyk K., Kutyba A.), s. 323--333, CD1
-
artykuł: Determinacja przyczyn źródłowych opóźnień w produkcji małoseryjnej i wieloasortymentowej (Karkula M., Gacek S.), s. 334--341, CD1
-
artykuł: Znaczenie jakości usług w obszarze transportu publicznego w kształtowaniu zachowań komunikacyjnych mieszkańców (Kiba-Janiak M., Cheba K.), s. 342--351, CD1
-
artykuł: Improvement algorithm for a scheduling problem with maximising criterion for discounted cash flows in a project settled by milestones (Klimek M., Łebkowski P.), s. 352--358, CD1
-
artykuł: Heurystyki generowania tras kompletacji (Kłodawski M.), s. 359--369, CD1
-
artykuł: Zarządzanie kategoriami w łańcuchu dostaw na przykładzie sektora budowlanego (Kobyłt A., Bujak A.), s. 370--375, CD1
-
artykuł: Instrumenty informacyjne wspomagające przepływy materiałowe w łańcuchach dostaw (Konecka S.), s. 376--387, CD1
-
artykuł: Analiza zagadnienia projektowania lądowych terminali przeładunkowych dla transportu intermodalnego (Kostrzewski A., Nader M.), s. 397--407, CD1
-
artykuł: Dobór buforów czasowych oraz ich umiejscowienie w harmonogramie produkcji (Kozik M., Krystek J., Trznadel T.), s. 408--413, CD1
-
artykuł: Czynniki ryzyka w cyklu realizacji zamówienia (Kramarz W., Kramarz M.), s. 414--424, CD1
-
artykuł: Koncepcja lean management w procesie ciągłego doskonalenia przepływów (Kruczek M., Żebrucki Z.), s. 425--432, CD1
-
artykuł: Agregacja rankingów w wielopoziomowej, wielokryterialnej ocenie projektów transportu miejskiego (Kruszyński M., Żak J.), s. 433--444, CD1
-
artykuł: Modułowy model elastycznego systemu produkcyjnego (Krystek J.), s. 445-453, CD1
-
artykuł: Wykorzystanie transportu rurociągowego a kongestia transportowa (Kulińska E.), s. 454--461, CD1
-
artykuł: Optymalizacja lokalizacji zajezdni tramwajowej w systemie komunikacji miejskiej (Kupka P., Sawicki P.), s. 462--472, CD1
-
artykuł: Ocena przydatności modelu predykcyjnego do prognozowania wielkości sprzedaży kwiatów ciętych (Kutyba A., Mikulik J.), s. 473--485, CD1
-
artykuł: Decision support in air transportation using AHP/ANP tools (Kwasiborska A.), s. 486--493, CD1
-
artykuł: European containers before second World War. Parameters and Norms (Lewandowski K.), s. 494--499, CD1
-
artykuł: Decision making in shaping racking constructions in storage areas of industrial warehouses (Lewczuk K.), s. 500--508, CD1
-
artykuł: Innowacyjne narzędzia marketingowe w aspekcie logistyki zamówienia w handlu elektronicznym (Łagutko T., Saniuk S., Szopik-Depczyńska K., Zagajewski A.), s. 509--518, CD1
-
artykuł: System oceny zgodności CE, koncepcja wykorzystania unormowań prawnych w logistyce marketingowej (Łukasik J.), s. 519--527, CD1
-
artykuł: Wykorzystanie narzędzi lean manufacturing w reorganizacji procesu produkcyjnego (Łukasik J.), s. 528--538, CD1
-
artykuł: Zastosowanie technologii RFID w jednostkach lecznictwa zamkniętego (Łyp K.), s. 539--544, CD1
-
artykuł: Funkcjonowanie Białostockiej Komunikacji Miejskiej w opinii jej użytkowników (Magosiewicz A., Rokicki T.), s. 545--553, CD1
-
artykuł: Analysis and optimization of queuing system with impatient customers using Matlab (Majewska K), s. 554--559, CD1
-
artykuł: Konteneryzacja jako integrator systemów transportowych (Marek R.), s. 560--566, CD1
-
artykuł: Proces obsługi jednostek intermodalnych w terminalu kontenerowym (Marek R.), s. 567--576, CD1
-
artykuł: Poprawa pracy i zagospodarowania magazynu (Michalik J.), s. 577--583, CD1
-
artykuł: Algorithms for improve efficiency in logistics production (Michlowicz E.), s. 584--592, CD1
-
artykuł: Optymalizacja tras przejazdu przy zbiórce zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dla zadanych lokalizacji punktów zbiórki (Mrówczyńska B., Nowakowski P.), s. 593--604, CD1
-
artykuł: Problem wyznaczania optymalnej lokalizacji terminali transportu intermodalnego (Murawski J., Jacyna-Gołda I.), s. 605--614, CD1
-
artykuł: Outsourcing i insourcing w łańcuchu dostaw (Mutwil A.), s. 615--625, CD1
-
artykuł: Logistyka przepływu ruchu w konfiguracyjnej teorii Space Syntax (Nassery F., Dudek M.), s. 626--638, CD1
-
artykuł: Information Security Management with accordance to ISO27000 Standards : Characteristics, implementations, benefits in global Supply Chains (Nowak G. J.), s. 639--654, CD1
-
artykuł: Wyznaczanie efektywności łańcucha logistyki zwrotnej na przykładzie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (Nowakowski P.), s. 655--665, CD1
-
artykuł: Umowa przewozu w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy (Orzeł A., Bujak A.), s. 666--673, CD1
-
artykuł: Koncepcja transportu publicznego na żądanie w oparciu o wykorzystanie samochodów autonomicznych (Owczarzak Ł., Żak J.), s. 674--685, CD1
-
artykuł: Heuristic algorithm for logistic decisions on optimal loading into transport containers (Schiff K.), s. 686--693, CD1
-
artykuł: Wybrane aspekty internalizacji kosztów zewnętrznych transportu (Sivets O.), s. 694--704, CD1
-
artykuł: Model planowania logistycznego rekultywacji terenów pogórniczych w świetle strategii funkcjonowania parku geologicznego (Sobczyk W., Poros M., Sobczyk E. J.), s. 705--711, CD1
-
artykuł: Efektywność wykorzystania zasobów transportowych w łańcuchu dostaw (Stajniak M., Koliński A.), s. 712--719, CD1
-
artykuł: Doskonalenie procesu produkcyjnego przedsiębiorstwa hutniczego (Staniewska E.), s. 720--727, CD1
-
artykuł: Zróżnicowanie opłat za odpady komunalne w wybranych gminach w Polsce po wejściu w życie ustawy o odpadach (Stefańska K., Kiciński M.), s. 728--736, CD1
-
artykuł: Funkcjonowanie centrów logistycznych w Polsce i Słowacji (Straka M., Wyrwich S.), s. 737--747, CD1
-
artykuł: Analiza dokładności pozycjonowania pojazdu w ruchu miejskim za pomocą smartfonów wyposażonych w chipset GPS oraz GPS/GLONASS (Ciećko A., Grunwald G., Łątka K.), s. 737--743, CD1
-
artykuł: Znaczenie ósmej zasady zarządzania jakością w budowaniu zielonych łańcuchów dostaw (Surmacz T., Fura B.), s. 748--754, CD1
-
artykuł: Multi - objective optimization of delivery schedule to design and plan distribution services in urban areas (Szczepański E.), s. 755--764, CD1
-
artykuł: Sterowanie przepływem materiałów w procesie produkcyjnym (Topolski M., Topolska K., Kobyłt A.), s. 765--772, CD1
-
artykuł: Strategiczna Karta Wyników w doskonaleniu procesu zarządzania przedsiębiorstwem transportowym (Tubis A., Werbińska-Wojciechowska S.), s. 773--782, CD1
-
artykuł: Miary ekoinnowacyjności jako element zielonego łańcucha dostaw (Tundys B.), s. 783--795, CD1
-
artykuł: Aspekty logistyki odzysku i recyklingu tworzyw sztucznych (Witkowski K.), s. 796--803, CD1
-
artykuł: Ocena efektywności przechowywania jabłek na przykładzie rozwiązań stosowanych w powiecie grójeckim (Wojciechowski A., Wojciechowska N.), s. 804--813, CD1
-
artykuł: Nowoczesna linia do produkcji węglowych paliw kwalifikowanych zapewniająca wysoką jakość produktu (Woźniak W., Jurczyk K., Baran M.), s. 814--823, CD1
-
artykuł: Accidents in agriculture as a socioeconomic problem (Wysokiński M.), s. 824--830, CD1
-
artykuł: Innowacyjne systemy przepływu informacji jako czynnik determinujący jakość życia mieszkańców miasta w ujęciu logistyki miejskiej (Zagajewski A., Saniuk S.), s. 831--837, CD1
-
artykuł: O pewnym podejściu do modelowania procesów transportowych (Żak J.), s. 838--845, CD1
-
artykuł: Konsumenci jako źródło innowacji produktowych – uwagi krytyczne (Awdziej M.), s. 846--851, CD2
-
artykuł: Poziom (nie)świadomości rynkowej nabywców finalnych w kontekście ich zachowań zakupowych (Baruk A. I., Iwanicka A.), s. 852--859, CD2
-
artykuł: Innowacje zarządcze w obszarze funkcji personalnej (Biesiaga-Słomczewska E. J., Iwińska-Knop K.), s. 860--867, CD2
-
artykuł: Nowoczesność jako wymiar efektu kraju pochodzenia w usługach (Boguszewicz-Kreft M., Magier-Łakomy E., Sokołowska K.), s. 868--875, CD2
-
artykuł: Zachowania konsumentów warunkiem rozwoju i nośnikiem innowacji (Cudowska-Sojko A.), s. 876--882, CD2
-
artykuł: Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych (Czerwiński B.), s. 883--890, CD2
-
artykuł: Rola marketingu w kształtowaniu innowacji produktowych (Dąbrowski D.), s. 891--896, CD2
-
artykuł: Bariery rozwoju innowacyjności i innowacji w marketingu (Pourbaix P. de), s. 897--903, CD2
-
artykuł: Wymiar relacyjny doświadczeń w edukacji wyższej w świetle badań ilościowych (Dziewanowska K.), s. 904--911, CD2
-
artykuł: Zachowania konsumentów wobec innowacyjnych produktów żywnościowych na przykładzie żywności funkcjonalnej (Gutkowska K., Olewnik-Mikołajewska A., Krośnicka K., Piekut M.), s. 912--919, CD2
-
artykuł: Zmiana roli marketingu w polskich przedsiębiorstwach (Karasiewicz G.), s. 920--928, CD2
-
artykuł: Produkty systemowe banków detalicznych, jako przykład innowacji sprzężonych sektora bankowego i telekomunikacyjnego (Kieżel M.), s. 929--936, CD2
-
artykuł: Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w zakresie innowacji organizacyjnych i marketingowych (Kożuch J.), s. 937--945, CD2
-
artykuł: Uwarunkowania wykorzystania mobilnych kanałów sprzedaży usług (Lipowski M.), s. 946--952, CD2
-
artykuł: Konsument wobec innowacji produktowych (Maciejewski G.), s. 953--960, CD2
-
artykuł: Konsumpcja kolaboratywna jako innowacja w zachowaniach konsumenckich i bodziec innowacyjny dla przedsiębiorstw (Małecka A., Mitręga M.), s. 961--968, CD2
-
artykuł: Rola marketingu w procesie kreowania innowacji (Mazurek-Łopacińska M., Sobocińska M.), s. 969--975, CD2
-
artykuł: Retail therapy? Style podejmowania decyzji zakupowych Polaków w kraju i na emigracji oraz ich korelaty (Mącik D., Mącik R., Kostrzewska J.), s. 976--984, CD2
-
artykuł: Rola marketingu w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań - analiza przypadku (Misiewicz C.), s. 985--990, CD2
-
artykuł: Współczesna konsumpcja usług - determinanty, trendy i kierunki przemian (Murawska A.), s. 991--998, CD2
-
artykuł: Stymulatory i bariery innowacji w działalności marketingowej przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe (Nowacki R., Wasilik K.), s. 1000--1007, CD2
-
artykuł: Innowacje jako element koncepcji marketingowej przedsiębiorstwa (Olearnik J.), s. 1008--1013, CD2
-
artykuł: Kapitał ludzki. Innowacje. Rozwój (Olejniczuk-Merta A.), s. 1014--1019, CD2
-
artykuł: Analiza potrzeb klientów za pomocą Marketing Automation (Peszko K., Chrąchol-Barczyk U.), s. 1020--1027, CD2
-
artykuł: Postawy ludzi młodych wobec innowacji a prosumeryzm. Na przykładzie studentów uczelni krakowskich (Płaziak M., Szymańska A. I.), s. 1028--1038, CD2
-
artykuł: Wykorzystanie badań konsumenckich w modelowaniu innowacji produktowych na przykładzie zrealizowanych projektów stażowych w przedsiębiorstwach branży spożywczej (Radzymińska M.), s. 1039--1045, CD2
-
artykuł: Innowacje w gospodarce Indii (Rybicka M., Wieszczycka W.), s. 1046--1053, CD2
-
artykuł: User-generated images and its impact on consumer-based brand equity and on purchase intention (Schivinski B., Łukasik P., Dąbrowski D.), s. 1054--1061, CD2
-
artykuł: Marketing w procesie komercjalizacji innowacji (Sojkin B.), s. 1062--1069, CD2
-
artykuł: Myślenie projektowe, jako sposób na tworzenie innowacji (Starostka J.), s. 1070--1076, CD2
-
artykuł: Rola marketingu w procesie wdrażania innowacyjnych produktów farmaceutycznych w Polsce (Szalonka K., Krajewska-Smardz A.), s. 1077--1082, CD2
-
artykuł: Internacjonalizacja sprzedaży jako czynnik wdrażania innowacji na przykładzie przedsiębiorstwa z sektora rolno-spożywczego (Wierzejski T., Jakubowska D.), s. 1083--1089, CD2
-
artykuł: O roli komunikacji marketingowej w rozwoju innowacji - strategia podwójnej koncentracji (Wiktor J. W.), s. 1090--1095, CD2
-
artykuł: Innowacje marketingowe – rozważania terminologiczno-definicyjne (Wiśniewska S.), s. 1096--1104, CD2
-
artykuł: Innowacje na rynku usług, a proces tworzenia wartości dla klientów (Wolny R.), s. 1105--1110, CD2
-
artykuł: Współczesne innowacje w zarządzaniu marketingowym (Żabiński L.), s. 1111--1117, CD2
-
artykuł: Innowacje konstrukcyjno – graficzne w zakresie opakowań jednostkowych produktów konsumpcyjnych (Ankiel-Choma M.), s. 1125--1130, CD2
-
artykuł: O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowologistycznych (Antonowicz M.), s. 1131--1139, CD2
-
artykuł: Innowacje w zakresie sprzedaży sklepowej (Baran R.), s. 1140--1145, CD2
-
artykuł: Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej (Bzrozowska-Woś M.), s. 1147--1152, CD2
-
artykuł: Postrzeganie wybranych niestandardowych form komunikacji marketingowej w Internecie przez młodych konsumentów (Budzanowska-Drzewiecka M.), s. 1153--1159, CD2
-
artykuł: Rola marki korporacyjnej w portfelu marek (Chmielewski K. J.), s. 1160--1165, CD2
-
artykuł: Cechy aukcji internetowych a wielkość generowanej sprzedaży – wyniki eksperymentu naturalnego (Cyprjański J., Grzesiuk A., Rudawska E.), s. 1166--1174, CD2
-
artykuł: Wykorzystanie glokalnego potencjału globalnej sieci w komunikacji marketingowej na przykładzie runetu (Drewniak A.), s. 1175--1180, CD2
-
artykuł: Serwisy społecznościowe Web 2.0 jako przykład innowacji w marketingu (Dryl T.), s. 1181--1189, CD2
-
artykuł: Internet jako innowacyjna przestrzeń realizacji strategii marketingowych dóbr luksusowych (Dryl W.), s. 1190--1196, CD2
-
artykuł: Sukces rynkowy a porażki marketingowe (Garbarski L.), s. 1197--1203, CD2
-
artykuł: Rola liderów technologicznych i technologii marketingowych w tworzeniu modeli e- biznesowych (Golik-Górecka G.), s. 1204--1211, CD2
-
artykuł: Innowacje w marketingu jako czynnik kształtujący konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynku UE (Gołąb-Andrzejak E.), s. 1212--1220, CD2
-
artykuł: Identyfikatory marek przedsiębiorstw transportowych w branży turystycznej w opinii studentów (Górska-Warsewicz H.), s. 1221--1228, CD2
-
artykuł: Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzia promocji marki w opinii konsumentów (Jasiulewicz A., Wiaderny M.), s. 1229--1236, CD2
-
artykuł: Badania marketingowe koncepcji nowego produktu w cyklu innowacyjnym (Kaczmarczyk S.), s. 1237--1243, CD2
-
artykuł: „Płać, ile chcesz” jako innowacyjny mechanizm kształtowania ceny – stan badań (Krzyżanowska M., Tkaczyk J.), s. 1244--1249, CD2
-
artykuł: Źródła innowacji w handlu detalicznym. Miejsce i znaczenie klienta (Kucharska B.), s. 1251--1255, CD2
-
artykuł: Image as a key factor of brand value at social media (Kucharska W.), s. 1256--1265, CD2
-
artykuł: Innowacje w kanałach dystrybucji jako konsekwencja wirtualizacji handlu (Kucia M.), s. 1266--1272, CD2
-
artykuł: Kanibalizacja kanałów dystrybucji jako konsekwencja innowacji technologicznych w handlu (Mazurek G.), s. 1273--1278, CD2
-
artykuł: Model przewidywania lojalności klientów ogólnopolskiej sieci biur podróży (Michalska-Dudek I.), s. 1279--1286, CD2
-
artykuł: Marketing branży modowej – innowacje i trendy (Mróz-Gorgoń B.), s. 1287--1293, CD2
-
artykuł: Innowacyjność opakowania w percepcji konsumentów (Nalewajek M.), s. 1294--1301, CD2
-
artykuł: Nowe trendy w komunikacji marketingowej w Internecie w odbiorze młodych użytkowników na przykładzie wybranej grupy studentów (Niedzielska A.), s. 1302--1307, CD2
-
artykuł: Strategia marketingowa producenta klocków Lego – imitacje czy innowacje? (Pilch P.), s. 1308--1315, CD2
-
artykuł: Innowacyjność konsumentów na rynku dań gotowych wymogiem rozwoju rynku żywności (Przewoźna-Skowrońska A.), s. 1316--1322, CD2
-
artykuł: Wykorzystanie innowacji w działaniach eCRM jako efekt synergii, technologii i marketingu (Pukas A.), s. 1323--1331, CD2
-
artykuł: Narzędzia kastomizacji w serwisach e - commerce (Radziszewska A.), s. 1332--1338, CD2
-
artykuł: Ewolucja w komunikowaniu się z rynkiem – jak pogodzić interesy organizacji z oczekiwaniami i preferencjami współczesnych odbiorców? (Rogala A., Wielicka-Regulska A.), s. 1339--1345, CD2
-
artykuł: ICT a innowacje marketingowe w przedsiębiorstwach turystycznych (Rapacz A., Jaremen D. E.), s. 1346--1354, CD2
-
artykuł: Rola technologii cyfrowych w kształtowaniu innowacji marketingowych (Skoczylas W.), s. 1355--1361, CD2
-
artykuł: Wykorzystanie wirtualnego doradcy we współczesnych procesach tworzenia i komunikowania wartości dla klienta (Spyra Z.), s. 1362--1370, CD2
-
artykuł: Innowacje produktowe a strategie marki (Taranko T.), s. 1371--1376, CD2
-
artykuł: Profilowanie w komunikacji marketingowej (Wójcik J.), s. 1377--1381, CD2
-
artykuł: Patenty, jako instrument marketingowy innowacyjnych przedsiębiorstw (Wściubiak Ł.), s. 1382--1386, CD2
-
artykuł: Event jako instrument budowania więzi emocjonalnej między konsumentem a marką w postmaterialistycznym „społeczeństwie doznań” (Zduniak A.), s. 1387--1393, CD2
-
artykuł: Postrzeganie atrakcyjności cenowej pakietu usług (Bondos I.), s. 1394--1399, CD2
-
artykuł: Jak wypromować akceptację niepełnosprawności? Środki masowego przekazu w tworzeniu i upowszechnianiu wizerunku osoby z niepełnosprawnością (Bieganowska A.), s. 1400-1404, CD2
-
artykuł: Zmiana w wybranych obszarach funkcjonowania polskich uczelni wyższych w podwyższaniu ich innowacyjności (Biesiaga-Słomczewska E. J., Szymocha B.), s. 1405--1410, CD2
-
artykuł: Innowacje społeczne w kreowaniu atrakcyjności miast (Daszkiewicz M.), s. 1411--1418, CD2
-
artykuł: Kultura innowacyjności- koncept marketingowy? (Dąbrowska M.), s. 1419--1425, CD2
-
artykuł: Postawy polskich przedsiębiorstw wobec wybranych instrumentów komunikacji marketingowej przedsiębiorstw (Dołhasz M.), s. 1426--1433, CD2
-
artykuł: Konsolidacja kształcenia teorii i praktyki na wydziałach zarządzania w wyższych szkołach ekonomicznych (Dworak J.), s. 1434--1440, CD2
-
artykuł: Proces tworzenia założeń dla nowego produktu (brief zleceniodawcy) (Dziadkiewicz A.), s. 1441--1447, CD2
-
artykuł: Prakseologiczne i etyczne ograniczenia wykorzystania CSR w przedsiębiorstwach (Figiel A., Michalski M.), s. 1448--1451, CD2
-
artykuł: Marketingowe implikacje powstania i możliwości używania waluty cyfrowej Bitcoin (Figiel S., Popiołek R.), s. 1452--1458, CD2
-
artykuł: Innowacje marketingowe – między maksymalizacją zysku a społeczną odpowiedzialnością (Frąckiewicz E.), s. 1459--1463, CD2
-
artykuł: Biznes dla nauki - wykorzystanie studium przypadku w dydaktyce szkół wyższych o profilu ekonomicznym (Gąsior A., Rudawska I.), s. 1464--1471, CD2
-
artykuł: Rola komunikacji wewnętrznej w propagowaniu idei CSR w obszarze funkcji personalnej (Gieraga J.), s. 1472--1478, CD2
-
artykuł: Specyfika komunikacji marketingowej powiązań kooperacyjnych na przykładzie klastrów (Hajduk G.), s. 1479--1486, CD2
-
artykuł: Rola klienta w systemie innowacji przedsiębiorstwa turystycznego (Januszewska M., Jaremen D. E., Nawrocka E.), s. 1487--1495, CD2
-
artykuł: Kto ogląda dziś telewizję? Zarządzanie widownią telewizyjną w obliczu postępującej innowacji (Jaworska A.), s. 1496--1503, CD2
-
artykuł: Dydaktyka na kierunku „Zarządzanie”, a rozwój wiedzy i kompetencji studentów (Kłeczek R., Prokopowicz M.), s. 1504--1509, CD2
-
artykuł: Zdolność do uczenia się organizacji jako warunek innowacyjności i sukcesu rynkowego (Kozielski R.), s. 1510--1517, CD2
-
artykuł: Marketing Społecznie Zaangażowany – szansa dla innowacji społecznych (Kozłowski W., Rutkowska A.), s. 1518--1522, CD2
-
artykuł: Crowdsourcing a marketing: Model biznesu agencji marketingowej i czynniki krytyczne sukcesu (Kreft J.), s. 1523--1528, CD2
-
artykuł: Rola innowacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej (Krzepicka A.), s. 1529--1534, CD2
-
artykuł: Społeczne zaangażowanie konsumentów w internecie – innowacje czy gra pozorów? (Mirońska D.), s. 1535--1543, CD2
-
artykuł: Wyzwania dla komunikacji marketingowej w procesie wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów żywnościowych (Nestorowicz R.), s. 1544--1551, CD2
-
artykuł: Bariery rozwoju innowacji w segmencie konsumentów seniorów (Olejniczak T.), s. 1552--1558, CD2
-
artykuł: Działania inbound marketingu i mediów społecznościowych w kontekście zachowań konsumentów (Pikuła-Małachowska J.), s. 1559--1563, CD2
-
artykuł: Rozwój technologii internetowej w usługach a równowaga sił między dostawcami usług a ich użytkownikami (Pluta-Olearnik M.), s. 1564--1569, CD2
-
artykuł: Wzrost znaczenia wirtualnych społeczności w handlu detalicznym - szanse i wyzwania dla sieci handlowych (Reformat B.), s. 1570--1574, CD2
-
artykuł: Rola innowacji w marketingu na rynku dóbr kultury (Smoleń T.), s. 1575--1580, CD2
-
artykuł: Innowacje w warstwie informacyjnej opakowania do żywności w świetle zmian społecznych i legislacyjnych (Staniewska K., Jakubowska D.), s. 1581--1587, CD2
-
artykuł: Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) (Stopczyńska K.), s. 1588--1592, CD2
-
artykuł: Holistyczny model zarządzania wiedzą marketingową na przykładzie sektora produktów IT (Sztangret I.), s. 1593--1601, CD2
-
artykuł: Społeczna odpowiedzialność banków jako katalizator postaw innowacyjnych i przedsiębiorczych (Świeszczak K., Świeszczak M.), s. 1602--1608, CD2
-
artykuł: Pomiędzy grą a rywalizacją - zastosowanie grywalizacji do zmian zachowań klientów banków (Świeszczak M., Świeszczak K.), s. 1609--1617, CD2
-
artykuł: Źródła innowacji produktowych w sektorze wytwórców dóbr zaawansowanych technicznie (Wiechoczek J.), s. 1618--1625, CD2
-
artykuł: Marketing a innowacyjność – nowe podejście w zarządzaniu marketingowym (Wielicka-Regulska A., Rogala A.), s. 1626--1632, CD2
-
artykuł: Implementacja Cause Related Marketing – korzyści i warunki tworzenia skutecznych programów (Witek L.), s. 1633--1639, CD2
-
artykuł: Integrated logistics information systems to support the management as well as resources planning of the metallurgical enterprises (Niekurzak M.), s. 2--5
rozwiń roczniki