PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
T. 12, nr 2
Czasopismo
Nowoczesne Systemy Zarządzania
Wydawca
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
T. 12, nr 2
artykuł:
Ideological Control in Public and Business Organizations
(
Lewandowski R. A.
), s. 17--29
artykuł:
Model ewaluacji ryzyka i jego percepcji : podstawą zarządzania ryzykiem
(
Ameljańczyk A.
), s. 31--45
artykuł:
Koncepcja narzędzia holistycznej analizy procesów jako podstawy mechanizmów doskonalenia organizacji
(
Czainska K.
), s. 47--61
artykuł:
Retoryka na usługach zarządzania
(
Skulska J. K.
), s. 63--79
artykuł:
Przemówienia publiczne kadry kierowniczej wojsk lądowych jako element bezpieczeństwa kulturowego
(
Ciekanowski Z.
), s. 83--93
artykuł:
Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie międzynarodowym : wybrane zagadnienia
(
Knap-Stefaniuk A.
), s. 95--106
artykuł:
Mediacja : formą zarządzania konfliktem
(
Stępień J.
), s. 107--116
artykuł:
“Big-Data” systems in improving modern organizations : public speeches of senior staff of the army as the safety component cultural
(
Zaskórski P.
,
Zaskórski W.
), s. 119--132
artykuł:
New technologies in consulting sector : the paradigm of agility
(
Sołek-Borowska C.
), s. 133--146
artykuł:
Przykład wykorzystania zaawansowanego generatora aplikacji na podstawie modeli BPMN do sprawnego zarządzania organizacją i monitorowanie wyników przy użyciu narzędzia klasy Business Intelligence - Qlik Sense
(
Oleś M.
), s. 147--162
artykuł:
Informatyczne wspomaganie procesów kadrowych w Siłach Zbrojnych RP na przykładzie sieciowego systemu ewidencji wojskowej „SEW on-line”
(
Piotrkowski K.
), s. 163--176
artykuł:
The relationship between consultants and clients in a tourism sector
(
Perkumienė D.
,
Abalikštienė E.
,
Merkienė R.
), s. 179--188
artykuł:
Podstawowe cele i funkcje reklamy w procesie komunikowania rynkowego
(
Koziara Ł.
), s. 189--201
artykuł:
Blogi w kreowaniu wizerunku marki
(
Wyrwisz J.
), s. 203--214
artykuł:
Etyczne i prawne aspekty reklamy
(
Kasperski M.
,
Ptak R.
), s. 215--233
artykuł:
Finansowanie start-upów przez fundusze wysokiego ryzyka
(
Codogni M.
), s. 237--250
artykuł:
Analiza możliwości wdrożenia zasad zrównoważonych zamówień publicznych w Polsce
(
Ścisło A.
), s. 251--262
artykuł:
Zmiany systemu rachunkowości w Polsce a zwinność podmiotów gospodarczych z sektora MŚP
(
Kuczyńska-Cesarz A.
), s. 263--380
artykuł:
Kreatywna rachunkowość a bezpieczeństwo finansowe przedsiębiorstwa
(
Antczak J.
), s. 281--293
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.