PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 4 (225)
Czasopismo
Prace Instytutu Lotnictwa
Wydawca
Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa
Rocznik
2012
Identyfikatory
Uwagi
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych MINiB 4
Zawartość wolumenu
Nr 4 (225)
artykuł:
Współpraca ośrodków naukowych i przedsiębiorstw we wdrażaniu wyników badań
(
Trzmielak D.
), s. 19--36
artykuł:
Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 41--53
artykuł:
Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej
(
Sojkin B.
), s. 57--64
artykuł:
Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej
(
Koszałka J.
,
Kuźniewski D.
), s. 69--83
artykuł:
Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
(
Drapińska A.
), s. 87--101
artykuł:
Rola marketingu personalnego w kształtowaniu wizerunku organizacji naukowej
(
Baruk A. I.
), s. 107--125
artykuł:
Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych
(
Gębarowski M.
), s. 129--141
artykuł:
Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych
(
Olejniczak A.
), s. 145--157
artykuł:
Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu na uczelni
(
Dawidziuk R.
), s. 161--168
artykuł:
Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowej
(
Świeczak W.
), s. 173--190
artykuł:
Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw
(
Walasik M.
), s. 195--206
artykuł:
Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym - perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem
(
Pietrzyk M.
,
Winiarski P.
), s. 211--228
artykuł:
Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych
(
Wrona K.
), s. 233--245
artykuł:
Marketing w mediach społecznościowych - dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?
(
Bullock L.
,
Agbaimoni O.
), s. 249--260
artykuł:
Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych
(
Chwiałkowska A.
), s. 265--279
artykuł:
Kampanie społeczne dotyczące bezpieczeństwa pracy w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce
(
Szczygielska A.
,
Brzozowski A.
), s. 283--297
artykuł:
Międzynarodowa komunikacja marketingowa - kontekst kulturowy
(
Hirsch D.
), s. 303--316
artykuł:
Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia
(
Chmielewski Z.
,
Tworzydło D.
,
Ochmański H.
), s. 321--329
artykuł:
Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach
(
Monrabal J. I.
), s. 333--338
artykuł:
Wirtualne biuro prasowe jako skuteczne narzędzie komunikacji naukowej
(
Osica N.
), s. 343--349
artykuł:
Geoinformacja formą promocji badań naukowych
(
Nałęcz T.
), s. 353--362
artykuł:
Badanie wizerunku szkoły wyższej jako mega narzędzia marketingu
(
Białoń L.
), s. 367--385
artykuł:
Marka uczelni we współczesnym świecie
(
Dawidziuk R.
), s. 389--396
artykuł:
Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej - stan obecny i oczekiwania w świetle badań
(
Grech M.
), s. 401--415
artykuł:
Pozytywny wizerunek uczelni i samorządu lokalnego - wspólna sprawa
(
Walczak J.
), s. 419--440
artykuł:
Komunikacja pomiedzy uczelniami i ich grupy docelowe w systemie Web 3.0
(
Kaiser I.
), s. 447--455
artykuł:
Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla WINDOWS i ANDROID jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych
(
Muszynski M.
), s. 459--462
artykuł:
Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych
(
Marczyńska B.
), s. 467--470
artykuł:
Finansowanie marketingu w funduszach europejskich
(
Matulewicz J.
), s. 475--494
artykuł:
Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekscie innowacyjnej gospodarki - w świetle doświadczeń Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG w Krakowie
(
Wojtas P.
,
Trenczek S.
,
Keller J.
), s. 499--512
artykuł:
Znaczenie marketingu dla rozwoju instyutucji naukowych i badawczych. Doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB)
(
Śmiszek-Lindert W.
,
Miros A.
), s. 517--529
artykuł:
Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego
(
Radomski P.
,
Moskała P.
), s. 533--543
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.