PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 28, NR 1-2
Czasopismo
Chemistry-Didactics-Ecology-Metrology
Wydawca
Towarzystwo Chemii i Inżynierii Ekologicznej
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 28, NR 1-2
artykuł:
"Covid-19 shock" and identified benefits for improved pre-service chemistry teacher education
(
Prokša Miroslav
,
Drozdíková Anna
,
Haláková Zuzana
), s. 1--16
artykuł:
The extraordinary world of Sulphur. Part 1
(
Szydło Zbigniew A.
), s. 5--38
artykuł:
Does Sendivogius’ alchemy cancel the celebration of the 250th anniversary of the discovery of oxygen?
(
Gavazov Blagovest K
,
Gavazov Kiril B.
), s. 39--55
artykuł:
Environmental contaminants of emerging concern: occurrence and remediation
(
Prasad Majeti Narasimha Vara
,
Elchuri Sailaja V.
), s. 57--77
artykuł:
Health hazard related to fine road dust in Poland
(
Penkała Magdalena
,
Bihałowicz Jan Stefan
,
Rogula-Kozłowska Wioletta
,
Rogula-Kopiec Patrycja
,
Klik Barbara
,
Bihałowicz Joanna
,
Lewicka Sylwia
,
Olszowski Tomasz
,
Majewski Grzegorz
), s. 79--92
artykuł:
Evaluating experimental activities in Czech chemistry textbooks: A critical analysis
(
Špísová Klára
,
Rusek Martin
), s. 93--104
artykuł:
Science and society - a new era for science communication in the context of sustainable development
(
Krzeczkowska Małgorzata
,
Slabon Adam
), s. 121--134
artykuł:
Virtual laboratories in the teaching of mechanical technology
(
Major Štěpán
,
Hubálovská Marie
), s. 135--155
artykuł:
Substrates with different magnetic properties versus iron-nickel film electrodeposition
(
Białostocka Anna M.
,
Klekotka Marcin
,
Klekotka Urszula
,
Żabiński Piotr R.
,
Kalska-Szostko Beata
), s. 157--170
artykuł:
The effect of Co and Cu co-doping ZnO thin films on structural and optical properties
(
Saoud Tayeb
,
Benramache Said
,
Diha Abdallah
), s. 171--178
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.