PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 1 (222)
Czasopismo
Prace Instytutu Lotnictwa
Wydawca
Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa
Rocznik
2012
Identyfikatory
Uwagi
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych MINiB 2
Zawartość wolumenu
Nr 1 (222)
artykuł:
Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 17--30
artykuł:
Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań marketingowych
(
Dec D.
), s. 35--57
artykuł:
E-marketing instytucji naukowych i badawczych - aspekt psychologiczny
(
Wolski K.
), s. 61--77
artykuł:
Targi jako narzędzie aktywności marketingowej instytucji naukowych i badawczych
(
Gębarowski M.
), s. 81--100
artykuł:
Nauka, technologia i biznes - rynek czy interaktywna koordynacja
(
Håkansson H.
), s. 105--118
artykuł:
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu
(
Sojkin B.
), s. 125--133
artykuł:
Strategiczne znaczenie marki w działalności organizacji
(
Urbanek G.
), s. 137--145
artykuł:
Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
(
Tworzydło D.
), s. 149--160
artykuł:
Media relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie
(
Pruchnicka J.
), s. 165--183
artykuł:
Inbound marketing jako forma marketingu internetowego
(
Świeczak W.
), s. 187--202
artykuł:
Reklama - psychologiczne aspekty wpływu marketingowych sztuczek
(
Olejniczak A.
), s. 207--228
artykuł:
Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej
(
Wrona K.
), s. 233--249
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność bizbnesu w teorii i praktyce
(
Paliwoda-Matiolańska A.
), s. 253--265
artykuł:
Współpraca uczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie
(
Danielewicz P.
,
Wróblewski M.
), s. 269--277
artykuł:
Zastosowanie mediów społecznościowych przez pracodawców w ich działaniach marketingowych
(
Kaiser I.
), s. 281--291
artykuł:
Komercjalizacja technologii i wyników badań naukowych - przygotowanie do ich skutecznej sprzedaży
(
Trzmielak D.
,
Kosiec J.
), s. 297--315
artykuł:
Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji naukowej
(
Kaczyńska K.
), s. 319--331
artykuł:
Badania i osiagnięcia naukowe jako wydarzenia medialne
(
Matulewicz J.
), s. 335--355
artykuł:
Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów
(
Grech M.
), s. 359--379
artykuł:
Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów
(
Kijanka A.
), s. 383--394
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.