PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 17, NR 1-2
Czasopismo
Chemistry-Didactics-Ecology-Metrology
Wydawca
Towarzystwo Chemii i Inżynierii Ekologicznej
Rocznik
2012
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 17, NR 1-2
artykuł:
Teaching Experimental Chemistry in English Schools
(
Szydło Z. A.
), s. 7--25
artykuł:
Mathematical Cognition in Metaphors Expressed Through Photography
(
Makiewicz M.
), s. 27--39
artykuł:
Pregradual Preparation of Teachers in Slovakia
(
Karolčík Š.
,
Čipková E.
), s. 41--47
artykuł:
Introduction of Inquiry Based Science Education into Polish Science Curriculum - General Findings of Teachers’ Attitude
(
Bernard P.
,
Maciejowska I.
,
Odrowąż E.
,
Dudek K.
,
Geoghegan R.
), s. 49--59
artykuł:
Computerized Adaptive Testing in Poland
(
Gmoch R.
), s. 61--68
artykuł:
Determination of Degradation Products of Plant Origin Pigments in the Bottom Sediments of Lakes
(
Cieślewicz J.
), s. 69--74
artykuł:
Pollution of the Ecosystem of the Rusalka City Lake with Heavy Metals
(
Poleszczuk G.
,
Bucior A.
,
Miller T.
,
Tokarz M.
), s. 75--88
artykuł:
Current Trends in Recycling of Photovoltaic Solar Cells and Modules Wast
(
Klugmann-Radziemska E.
), s. 89--95
artykuł:
„Good” and „Bad” Ozone - Evaluation on the Basis of Plant Reaction to Ozone
(
Dzierżyńska A.
), s. 97--112
artykuł:
Insecticide and Food Consumption of Spanish Slug (Arion Lusitanicus Mabille 1868
(
Piechowicz B.
,
Stawarczyk K.
,
Stawarczyk M.
), s. 113--120
artykuł:
Changes in Water Chemistry as a Result of Rainfall Runoff from the Roofs of Various Coatings. Part I
(
Niemiec M.
), s. 121--131
artykuł:
Functional Dependence Between Expectancy of People’S Life and Mankind Population During the Time of Demographic Transition
(
Zinkovskyy V. G.
,
Zhuk O. V.
,
Oloś G.
,
Jabłecki R.
,
Zhuk M.
), s. 133--139
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.