PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 5 (226)
Czasopismo
Prace Instytutu Lotnictwa
Wydawca
Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa
Rocznik
2012
Identyfikatory
Uwagi
Marketing of Scientific and Research Organizations MINiB 5
Zawartość wolumenu
Nr 5 (226)
artykuł:
Cooperation of scientific centres and companies on implementation of research results
(
Trzmielak D.
), s. 17--34
artykuł:
International orientation in the strategy of scientific and research institutions
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 39--52
artykuł:
Determinants in the marketing of a research and scientific institution
(
Sojkin B.
,
Jasiczak J.
), s. 57--64
artykuł:
The role of personal marketing in forming the image of a science organization
(
Baruk A. I.
), s. 71--88
artykuł:
Educational fairs as a form of promotion of higher education institutions
(
Gębarowski M.
), s. 93--103
artykuł:
Event marketing as one of the forms of marketing innovation in scientific and research institutions
(
Olejniczak A.
), s. 107--119
artykuł:
Google AdWords advertising in higher education marketing
(
Dawidziuk R.
), s. 123--129
artykuł:
Content marketing as an important element of marketing strategy of scientific institutions
(
Świeczak W.
), s. 133-150-
artykuł:
International marketing communication - cultural context
(
Hirsch D.
), s. 157--170
artykuł:
Image development in the internet - opportunities and threats
(
Chmielewski Z.
,
Tworzydło D.
,
Ochmański H.
), s. 175--182
artykuł:
Marketing communications in industrial B2B markets enhancing the value of the corporate brand relying on common added values
(
Monrabal J. I.
), s. 187--191
artykuł:
Virtual press office as au efficient tool for scientific communication
(
Osica N.
), s. 195--201
artykuł:
Building an image of a higher education institution as au instrument of mega marketing
(
Białoń L.
), s. 205--221
artykuł:
Communication between scientific-research institutions and their target groups in the Web 3.0 System
(
Kaiser I.
), s. 227--235
artykuł:
Competitions with electronic simulators for WINDOWS & ANDROID as marketing tools of academic institutions
(
Muszynski M.
), s. 239--242
artykuł:
Why is it worth to become au engineer? - Promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities
(
Marczyńska B.
), s. 247--250
artykuł:
Financing marketing with eu funds
(
Matulewicz J.
), s. 255--274
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.