PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 2
Czasopismo
Prace Naukowe. Chemia / Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie
Wydawca
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie
Rocznik
1998
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 2
artykuł:
Cele ksztalcenia w nauczaniu chemii
(
Skinder N. W.
,
Mianowska B.
,
Śliwa W.
), s. 5--13
artykuł:
Nowy model zasady dydaktycznej łączenia teorii z praktyką w kształceniu chemicznym
(
Skinder N. W.
), s. 15--26
artykuł:
Zastosowanie kuwet na lekcjach chemii
(
Kometz A.
,
Piosik R.
), s. 27--34
artykuł:
Zastosowanie komputera w procesie przyswajania wiadomości o przebiegu reakcji chemicznych
(
Čipera J.
,
Bilek M.
,
Gmoch R.
), s. 35--41
artykuł:
Zastosowanie technologii komputerowej w testowaniu osiągnięć uczących się
(
Sztejnberg A.
,
Hurek J.
,
Gmach R.
), s. 43--52
artykuł:
Molowa interpretacja przemian chemicznych w kształceniu na poziomie podstawowym
(
Mielniczak M.
), s. 53--65
artykuł:
Momenty dipolowe molekuł w nauczaniu chemii
(
Puchała Cz.
), s. 67--72
artykuł:
Filip Neryusz Walter - pierwszy polski organik, reformator polskiego nazewnictwa chemicznego (1810 -1847)
(
Markowski J.
,
Pędziwiatr-Girek B.
), s. 73--90
artykuł:
Kompleksy Pt(IV) ze związkami pirydynowymi oraz pokrewne układy supramolekularne
(
Śliwa W.
), s. 91--113
artykuł:
N-Tlenki diazafenantrenów i metylodiazafenantrenów
(
Mielniczak M.
,
Peszke J.
,
Śliwa W.
), s. 115--129
artykuł:
Zastosowanie czwartorzędowych soli związków azaaromatycznych
(
Śliwa W.
,
Dondela B.
), s. 131--144
artykuł:
Czwartorzędowe sole izomerycznych 1,5-, 1,6- i 4,6-diazafenantrenów z 1,2-dibromoetanem
(
Peszke J.
,
Śliwa W.
,
Mielniczak M.
), s. 145--155
artykuł:
Wpływ pochodnych tetrazolo [2,1-c]chinoksaliny na skład aminokwasowy białka naciowego
(
Gurgul E.
,
Biczak R.
,
Herman B.
,
Lippmann E.
), s. 157--168
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.