PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Tytuł artykułu

Companies sustainable distribution

Autorzy
Treść / Zawartość
Identyfikatory
Warianty tytułu
PL
Zrównoważona dystrybucja przedsiębiorstw
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The article presents the importance of a sustainable distribution at companies. The paper discusses the concepts and definitions of the distribution in terms of the literature. It also points out the essence of sustainable distribution. The further part of the article presents streams of sustainable distribution channels. The final part of the paper includes a summary.
PL
W artykule omówiono znaczenie zrównoważonej dystrybucji przedsiębiorstw. Zaprezentowano pojęcia i definicje dystrybucji w ujęciu literaturowym. Następnie wskazano na istotę zrównoważonej dystrybucji przedsiębiorstw. W dalszej części artykułu przedstawiono strumienie zrównoważonych kanałów dystrybucji. W końcowej części opracowania zamieszczono podsumowanie.
Rocznik
Strony
1049--1053, CD
Opis fizyczny
Bibliogr. 9 poz.
Twórcy
  • Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Bibliografia
  • 1. Pindakiewicz J.: Podstawy marketingu, Wydawnictwo SGH, Warsaw 1997.
  • 2. Sutherland J., Conwell D.: Klucz do marketingu najważniejsze teorie, pojęcia, postaci, PWN, Warsaw 2008.
  • 3. Kotler P., Bowen J.T., Makens J.C.: Marketing for Hospitality and Tourism, Prentice Hall, NJ 2008.
  • 4. Czubała A.: Istota i znaczenie dystrybucji w marketingu, [w:] Podstawy marketingu, pod red. J. Altkorna, Instytut Marketingu, Cracow 2003.
  • 5. Sztucki T.: Marketing sposób myślenia system działania, Agencja Wydawnicza Placet, Warsaw 1996.
  • 6. Pabian A.: Zrównoważony marketing na rynku przedsiębiorstw, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nr 226, Poznań 2012, s. 131.
  • 7. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing podręcznik europejski, PWE, Warsaw 2002.
  • 8. Mazur J.: Zarządzanie marketingiem usług, Wydawnictwo Difin, Warsaw 2002.
  • 9. Grabarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warsaw 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-8f8331c9-0ba6-41a3-a854-13bcc1fa8530
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.