PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 53, nr 2
Czasopismo
Combustion Engines
Wydawca
Polskie Towarzystwo Naukowe Silników Spalinowych
Rocznik
2014
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 53, nr 2
artykuł:
Powerful – development of engine and vehicle to realise low CO2-emissions
(
Weißner M.
,
Wrede K.
,
Watzl S.
,
Menzel T.
,
Schüttenhelm M.
,
Klüting Ch. B.
,
Frambourg M.
), s. 3--21
artykuł:
Research-based assessment of the influence of hydrocarbon fuel atomization on the formation of self-ignition spots and the course of pre-flame processes
(
Pielecha I.
,
Czajka J.
,
Borowski P.
,
Wisłocki K.
), s. 22--35
artykuł:
FEV HiFORS: A new passenger car Diesel injector with continuous rate shaping for 2500 bar injection pressure
(
Grzeschik P.
,
Laumen H.-J.
), s. 36--44
artykuł:
Examination of the influence of multi-injection strategy on thermodynamic indexes of engine cycle and on the emission of toxic compounds
(
Czajka J.
,
Wisłocki K.
,
Pielecha I.
,
Borowski P.
), s. 45--59
artykuł:
Combination of LNT and SCR for NOx reduction in passenger car applications
(
Maunula T.
), s. 60--67
artykuł:
Potentials for NOx and CO2 reduction of combined NSC + passive SCR system in Diesel passenger car application
(
Wittka T.
,
Holderbaum B.
), s. 68--76
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.