PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 101, z. 7-M/2
Czasopismo
Czasopismo Techniczne. Mechanika
Wydawca
Wydawnictwo Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki
Rocznik
2004
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 101, z. 7-M/2
artykuł:
Symulacja interferencji aerodynamicznej pojazdów sterowanych automatycznie
(
Maciejewski M.
,
Osmólski W.
), s. 387-394
artykuł:
Determination of combustion engine and electric motor power relation in hybrid vehicle
(
Noga M.
,
Kulikowski K.
), s. 395--402
artykuł:
Badanie ograniczeń przekazu wizualnego, który otrzymuje kierujący z otoczenia dużego samochodu ciężarowego
(
Olejnik K.
), s. 403--409
artykuł:
Wojskowy System Transportowy (WST) nowej generacji
(
Orłowski L.
), s. 411--417
artykuł:
Analiza wybranych niesprawności na kierowalność pojazdu
(
Parczewski K.
), s. 419--424
artykuł:
Przekładnia hydrostatyczna pracująca w otoczeniu mocy zerowej
(
Pawelski Z.
,
Szydłowski T.
), s. 425-432
artykuł:
Wpływ parametrów pracy układu sterowania ciśnienia roboczego w hydrobusie podczas procesu ładowania akumulatorów na toksyczność i zużycie paliwa
(
Pawelski Z.
,
Wittich S.
), s. 433--440
artykuł:
Badanie wpływu chropowatości podłoża stalowego i działania polem ultradźwięków na przyczepność ochronnej powłoki polimerowej
(
Piaseczny L.
,
Walkowski M.
), s. 441--450
artykuł:
Nowe regulacje prawne i ich wpływ na wyposażenie techniczne i badania pojazdów do przewozu wartości pieniężnych
(
Pijanowski B.
,
Łukjanow S.
), s. 451--456
artykuł:
Evaluation of road safety and braking efficiency of vehicles in Lithuania
(
Pikūnas A.
,
Nagurnas S.
), s. 457--461
artykuł:
Zmiany struktury warstwy wierzchniej w łożysku ślizgowym samochodu przy tarciu suchym badane metodą anihilacji pozytonów
(
Polak A.
,
Dryzek J.
,
Grzych K.
), s. 463--469
artykuł:
Analiza wpływu momentu tarcia w sprzęgu ciągnik-naczepa na trajektorię ruchu zestawu
(
Polański A.
), s. 471--478
artykuł:
A contribution to investigation of the influence of power train suspension characteristics on car interior noise levels
(
Radisavljevic M.
,
Demic M.
,
Diligenski D.
), s. 479--486
artykuł:
Badania doświadczalne warstwowych elementów bezpiecznej kolumny kierowniczej
(
Romanów F.
,
Służalec S.
), s. 487--492
artykuł:
Analiza poziomu hałasu generowanego przez samochód osobowy oparta na modelu VENOM
(
Ronowski G.
), s. 493--500
artykuł:
Energetyczne aspekty procesu hamowania samochodu
(
Siłka W.
), s. 501--508
artykuł:
Wybrane zagadnienia z wykorzystania przetwornic AC w badaniach tribologicznych
(
Sala W.
,
Grzybek J.
), s. 509--518
artykuł:
Materiały kompozytowe i możliwości ich stosowania na elementy pojazdów samochodowych
(
Skrzyniowski A.
), s. 519--528
artykuł:
Symulator ED3 do energonomicznej optymalizacji układów sterujących maszyn
(
Słowikowski J.
), s. 529--536
artykuł:
Budowa i weryfikacja modelu kierowcy do analizy sytuacji przedwypadkowych
(
Stańczyk T. L.
,
Jurecki R. S.
), s. 537--544
artykuł:
Dyskretny model pojazdu o dużej wydajności numerycznej
(
Struski J.
,
Wach W.
), s. 545--554
artykuł:
Interpretacja wyników samodiagnozy elektronicznych jednostek sterujących pojazdów samochodowych
(
Strzępek P.
,
Grzybek J.
), s. 555--564
artykuł:
Metoda oceny działania urządzeń ABS/ASR
(
Surmiński K.
,
Szosland A.
), s. 565--571
artykuł:
ESP - urządzenie kontroli poślizgu
(
Szczepaniak C.
,
Szosland A.
), s. 573--580
artykuł:
Dobór momentów napędowych pojazdu z napędem niezależnym
(
Szczotka M.
), s. 581--588
artykuł:
Optymalizacja dynamicznego obciążenia układu napędowego ciągnika WT-100
(
Szechowcow W.
,
Laszenko M.
), s. 589--595
artykuł:
Możliwości poprawy bezpieczeństwa czynnego przez zastosowanie zawieszenia półaktywnego
(
Ślaski G.
,
Walerjańczyk W.
), s. 597--604
artykuł:
Analiza modelowa stateczności pojazdu jednośladowego
(
Ślusarczyk P.
), s. 605--614
artykuł:
Manewr podwójnej zmiany pasa ruchu. Próba oceny programów do rekonstrukcji wypadków drogowych
(
Świder P.
,
Grzegożek W.
), s. 615--620
artykuł:
Analiza wpływu czynników eksploatacyjnych na opór toczenia opony
(
Taryma S.
), s. 621--628
artykuł:
Nowe rozwiązania samochodowego systemu prądnica - rozrusznik
(
Tutaj J.
), s. 629--636
artykuł:
Motograf jako narzędzie do badań przebiegowego zużycia paliwa samochodowego
(
Ubysz A.
), s. 637--644
artykuł:
Perspektywy rozwojowe samochodu bezpiecznego i przyjaznego środowisku
(
Uzdowski M.
), s. 645--650
artykuł:
Prognozirovanie i ocenka ostatocnogo resursa raboty par trenija
(
Vojnov K.
,
Svarc M.
,
Belych V.
), s. 651--656
artykuł:
Nelinejnaja approksimacija processa iznasivanija
(
Vojnov K.
,
Svarc M.
,
Dokucaeva Z.
), s. 657--662
artykuł:
Obciążenia dynamiczne zawieszenia przedniego podczas przejazdu przez pojedynczą nierówność
(
Walczak S.
), s. 663--670
artykuł:
Wybrane zagadnienia związane z badaniami stateczności poprzecznej pojazdów członowych przystosowanych do przewozu niebezpiecznych ładunków
(
Więckowski D.
,
Januszewski W.
), s. 671--680
artykuł:
Środowisko techniczno-prawno-organizacyjne pojazdu od momentu uzyskania homologacji do momentu zakończenia eksploatacji technicznej - wstępne określenie tematu
(
Wituszyński K.
,
Inowolski J.
), s. 681--690
artykuł:
Badanie wpływu zmian promienia zataczania na zachowanie się hamowanego pojazdu wyposażonego w system ABS
(
Wnęk H.
), s. 691--698
artykuł:
O numerycznych aspektach całkowania równań ruchu pojazdów
(
Wojciech S.
,
Szczotka M.
), s. 699--706
artykuł:
Badanie wpływu parametrów regulacyjnych automatu sprzęgłowego na ruszanie z miejsca samochodem dla niepełnosprawnych
(
Wojs J.
,
Janik T.
), s. 707--714
artykuł:
Konstrukcja wariatora - zespołu napędowego przyczepy badawczej "SlipSonic"
(
Woźniak R.
), s. 715--722
artykuł:
Trendy rozwojowe w zakresie nadwozi samochodów osobowych w latach 2003 i 2004
(
Zieliński A.
), s. 723--729
artykuł:
Problematyka modelowania i symulacji dynamiki układów kierowniczych - przegląd zagadnień
(
Żardecki D.
), s. 731--740
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.